سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

پیش بینی بارندگی برای نقاط شمالی و ارتفاعات شرقی خوزستان/احتمال بارش برف در ارتفاعات

اهواز - ایرنا - مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: از فردا یکشنبه آسمان نیمه ابری تا ابری و در ایستگاه های شمالی و ارتفاعات شرقی خوزستان بارندگی و رگبار پیش بینی می شود.

کوروش بهادری شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هوای خوزستان روز شنبه صاف پیش بینی می شود که به تدریج از اواخر وقت با افزایش ابر همراه است.
بارندگی در اوایل بهمن، خوزستان را فرا گرفت که بیشترین میزان بارندگی در دهدز 20، ایذه 13، حسینیه و لالی هفت، اهواز، مسجد سلیمان، گتوند چهار و آغاجاری دو میلی متر ثبت شد.
وی افزود: از فردا به دلیل کاهش دما در استان چهارمحال و بختیاری، احتمال بارش برف در ارتفاعات خوزستان در جوار این استان وجود دارد.
بهادری ادامه داد: پیش بینی می شود آسمان خوزستان در روز دوشنبه به تدریج با کاهش ابر همراه باشد و از روز چهارشنبه دوباره میزان ابر افزایش یابد.
مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: در روز پنجشنبه مصادف با 22 بهمن، آسمان خوزاستان قسمتی تا نیمه ابری و در بیشتر نقاط همراه با رگبار و وزش باد پیش بینی می شود.
وی پیش بینی کرد تا این سامانه روز جمعه از خوزستان عبور کند و شاهد پدیده مه صبحگاهی باشیم.
بهادری گفت: در 24 ساعت بهبهان با 24 و ایذه با دو درجه سانتی گراد به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط خوزستان گزارش شده است.
مدیر کل هواشناسی خوزستان پیش بینی کرد: تغییرات دمایی هوای روز شنبه اهواز بین 22 و هفت درجه در نوسان است.
3004/ 6037

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد