سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

درخشش و قهرمانی تیم خرمشهر در مسابقات کشوری سوکیوکوشین

کسب 5 طلا، 3 نقره و 2 برنز بدست آمد؛

                ایلنا: مسابقات قهرمان قهرمانان سوکیوکوشین کاراته انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات جهانی۲۰۱۶ ژاپن در خرمشهر با درخشش و قهرمانی تیم خرمشهر (منطقه آزاد اروند) به پایان رسید.           

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، رئیس هیات کاراته خرمشهر امروز در گفت‌ وگو با ایلنا، گفت: این مسابقات با شرکت تیم‌هایی از خوزستان، شرکت ملی حفاری، خراسان رضوی، البرز، تهران، گیلان، منطقه آزاد اروند(خرمشهر) و در دو بخش کاتا و کمیته برگزار شد که در رده سنی امید (۱۸ تا ۲۳ سال) تیم خرمشهر با نام سازمان منطقه آزاد اروند با کسب ۵ مدال طلا، ۳ نقره و دو مدال برنز قهرمان بخش تیمی شد.

حسین دربندی افزود: تیم شرکت ملی حفاری نیز با کسب یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز نایب قهرمان و استان مرکزی با کسب چهار مدال برنز مقام سوم تیمی را کسب کرد.

وی در تشریح نتایج تیمی رده سنی بزرگسالان، بیان کرد: در این بخش، تیم شرکت ملی حفاری با کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز قهرمان، تیم خرمشهر (منطقه آزاد اروند) با کسب ۲ مدال نقره و یک برنز نائب قهرمان و تیم استان فارس هم با کسب یک مدال طلا، مقام سوم تیمی را به دست آوردند.

دربندی در توضیح نتایج تیمی کمیته رده پیشکسوتان، تصریح کرد: تیم خرمشهر (منطقه آزاد اروند) با کسب یک مدال طلا، یک نقره و سه برنز قهرمان، تیم استان مرکزی با یک مدال طلا و یک برنز نائب قهرمان و تیم خراسان رضوی نیز با کسب یک مدال طلا، سوم شد.

رئیس هیات کاراته خرمشهر گفت: در نتایج تیمی کاتا رده سنی امید، تیم‌های اصفهان، خرمشهر (منطقه آزاد اروند) و استان مرکزی به ترتیب اول تا سوم شدند. در نتایج تیمی کاتا بزرگسالان هم استان مرکزی، تهران و شرکت ملی حفاری اول تا سوم شدند.

حسین دربندی افزود: تیم‌های قم، مرکزی و اصفهان نیز مقام اول تا سوم بخش کاتا تیمی رده پیشکسوتان را کسب کردند.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع دو بخش، تیم خرمشهر (منطقه آزاد اروند) با کسب ۶ مدال طلا، ۶ مدال نقره و ۶ برنز و با کسب ۳۶ امتیاز، قهرمان کلی مسابقات شد.

دربندی در پایان از همکاری و حمایت سازمان منطقه آزاد اروند در راستای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات تقدیر و تشکر کرد.

خبرنگار: میلاد گُل‌داری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد