سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

گزارش‌هایی از تبلیغ برخی ادارات خوزستان برای کاندیداها دریافت شد

خبیر
شناسهٔ خبر: 3040675 -
اهواز ـ معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: متأسفانه در خصوص تبلیغ سازمان‌ها و ادارات برای کاندیداها که بر خلاف قانون است گزارش‌هایی به ستاد انتخاباتی استان رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرج اله خبیر عصر سه شنبه در جلسه شورای اداری استان خوزستان با گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر در ارتباط با مسئله انتخابات اظهار کرد: تا به حال تمامی مراحل اولیه برگزاری انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اجرایی شده است.

وی ادامه داد: هم اکنون در مرحله رسیدگی مجدد صلاحیت ها هستیم و امیدواریم تا بخشی از کاندیداها با تأیید صلاحیت به صحنه انتخابات برگردند تا انتخاباتی با حضور کاندیداهای سلایق و جناح های مختلف داشته باشیم.

وی افزود: ۵۰ هزار نفر از عوامل مختلف برگزاری انتخابات سال جاری در حال آموزش برای برگزاری انتخابات در ۱۴ حوزه اصلی و ۱۳ حوزه انتخاباتی فرعی هستند.

معاون سیاسی  اجتماعی استانداری خوزستان بیان کرد: کاندیداها باید در مدت مقرر تبلیغات خود را انجام دهند. طبق ماده ۱۱ قانون انتخابات مجلس، سازمان ها و ارگان های دولتی باید امکانات خود را در اختیار ستادهای انتخاباتی قرار دهند.

خبیر عنوان کرد: طبق ماده ۵۹ قانون انتخابات مجلس هیچ کدام از سازمان ها و ادارات حق تبلیغ برای هیچ کاندیدایی را ندارند ولی متأسفانه گزارش هایی در این خصوص به ستاد انتخاباتی استان رسیده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد