سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مدیرکل امور کنسولی وزارت امور خارجه مطرح کرد

فقیر بودن خوزستان با وجود ظرفیت‌های فراوان در اشتغال جوانان/ خواهرخواندگی خوزستان و قازان روسیه

مدیرکل امور کنسولی وزارت امور خارجه گفت: استان خوزستان با وجود داشتن نیروی کار و جوانان با استعداد در محرومیت شغلی قرار گرفته است و باید زمینه ایجاد کار برای جوانان آن فراهم شود.

خبرگزاری فارس: فقیر بودن خوزستان با وجود ظرفیت‌های فراوان در اشتغال جوانان/ خواهرخواندگی خوزستان و قازان روسیه                

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علی چگینی بعد از ظهر امروز در مراسم شروع صدور و چاپ گذرنامه در خوزستان با بیان اینکه می‌خواهیم در این استان روابط اقتصادی و سرمایه‌گذاری‌های خارجی صورت بگیرد، اظهار کرد: خوزستان یک استان مهم برای ترویج روابط تجاری و وارد شدن سرمایه‌گذاران است.

وی با اشاره به ظرفیت‌ها و توانایی نیروی کار خوزستان افزود: در این راستا بحث خواهرخواندگی خوزستان با یکی از استان‌های روسیه مطرح است و بر همین اساس روابط خوزستان و استان مهم قازان باید برقرار شود.

مدیرکل امور کنسولی وزارت امور خارجه اضافه کرد: استان خوزستان با وجود داشتن نیروی کار و جوانان با استعداد در محرومیت شغلی قرار گرفته است و باید زمینه ایجاد کار برای جوانان آن فراهم شود.

چگینی با اشاره به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های موجود در این استان، گفت: گردشگری و صنعت توریسم درمانی از جمله طرح‌هایی است که مسافران و بیماران زیادی را از کشورهای منطقه و همسایه به این استان می‌کشاند.

وی با اشاره به هم‌زبانی برخی از شهرهای خوزستان با مناطقی از کشور عراق خاطرنشان کرد: هم‌زبانی بین این شهرها با قسمت‌های جنوبی کشور عراق می‌تواند در جذب مسافر و گردشگر به استان خوزستان تاثیر‌گذار باشد.

چگینی با بیان اینکه پس از تحریم‌ها انتظار می‌رود صنعت نفت و گاز و سرمایه‌گذاری در خوزستان رونق پیدا کند، تصریح کرد: دفاتر کنسولی کشور برای پیگیری امور جذب سرمایه‌گذار و امور شغلی اتباع خارجی است و خوزستان در این بخش دارای جایگاه ویژه‌ای خواهد بود.

مدیرکل امور کنسولی وزارت امور خارجه در پایان گفت: صادر کردن و چاپ گذرنامه یک کار امنیتی نبوده و نیروی انتظامی برای خدمت کردن و کم کردن مشکلات اقدام به انجام این کار با ارزش خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد