سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

عمل به وعده ها مطالبه کارکنان کاغذ پارس هفت تپه

عمل به وعده ها مطالبه کارکنان کاغذ پارس هفت تپه

دزفول - ایرنا - کارکنان گروه صنایع کاغذ پارس هفت تپه در شهرستان شوش در شمال خوزستان عمل به وعده های داده شده از سوی مسوولان را در خصوص پرداخت حقوق و سایر مطالبات خود را خواستار شدند.

به گزارش ایرنا جمعی از کارکنان این شرکت تولید کاغذ صبح یکشنبه با تجمع در مقابل این شرکت در 20 کیلومتری شهر شوش خواستار پاسخگویی مسوولان ذیربط در این رابطه شدند.
این افراد که تعداد آنها به گفته رییس شورای کار شرکت کاغذ پارس بین 50 تا 60 نفر می باشد نسبت به خلف وعده مسوولان شرکت و سایر دستگاههای پیگیر گله مند می باشند.
کارکنان شرکت کاغذ پارس هفت تپه 25 آذرماه نیز در اعتراض به آنچه که پرداخت نشدن حقوق و سایر مطالبات خود عنوان شده مقابل این شرکت در هفت تپه تجمع کردند.
محمدرضا کرد رییس شورای کار شرکت کاغذ پارس هفت تپه در گفت و گوی کوتاهی با خبرنگار ایرنا گفت:مطالبه کارکنان این شرکت در دست پیگیری است و تلاش می شود تا این تجمع صنفی تا ساعاتی دیگر به پایان برسد.
گروه صنایع کاغذپارس در سال 1346 در شمال خوزستان تاسیس و در سال 1349 به عنوان نخستین واحد تولید کاغذ از خمیر به بهره برداری رسید.
سهام این شرکت در سال 1392 به بخش خصوصی واگذار شد و گروه صنعتی گلریز قم هم اکنون سهامدار گروه صنایع کاغذ پارس است.
گروه صنایع کاغذپارس ، نخستین واحد تولید کننده ی کاغذ از خمیر باگاس (تفاله نیشکر) تولید کننده انواع خمیر کاغذ - کاغذ چاپ و تحریر - فلوتینگ - کرافت لاینر برد و ... است که در کنار کشت و صنعت نیشکر هفت تپه احداث شده است.
افزون بر 500 نفر در این شرکت مشغول به کار هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد