سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

کندی و محدودیت ترافیک در اهواز در پی آب‌گرفتگی خیابان‌ها

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان از کندی و محدودیت ترافیک در معابر و خیابان‌های سطح شهر اهواز به دلیل بارندگی شدید و آب‌گرفتگی خیابان‌ها خبر داد.
 

سرهنگ عادل مجدمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: بارندگی‌های شدید به خودی خود موجب محدودیت ترافیک شده و طبعا هنگام بارندگی به دلیل بارش باران و همچنین مه‌گرفتگی شیشه‌های خودرو، محدودیت دید نیز برای رانندگان ایجاد می‌شود که این محدودیت‌ها با آب‌گرفتگی معابر تشدید خواهد شد. 

وی افزود: آب‌گرفتگی معابر سطح شهر موجب کندی ترافیک شده و معمولا در ساعات بارندگی و پس از آن، احتمال انسداد معابر وجود دارد.

مجدمی ادامه داد: متاسفانه وضعیت معابر اهواز در بارندگی امروز وضعیت خوبی نیست و با توجه به این‌که امروز در چندین مرحله باران به شدت باریده است، بیشتر معابر و خیابان‌های شهر اهواز دچار آب‌گرفتگی شده‌اند که در پی آن، از صبح امروز شاهد کندی و محدودیت ترافیک را در سطح شهر اهواز هستیم. 

وی گفت: با توجه به این شرایط، از شهروندان خواهش می‌کنیم در این ساعات تا جایی که مقدور است از خانه بیرون نیایند یا در صورت خروج از منزل، از استفاده از وسایل نقلیه شخصی خودداری کرده و حتما با وسایل نقلیه عمومی تردد کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان عنوان کرد: در حال حاضر در سطح شهر اهواز سرعت ترافیک به شدت کاهش یافته و خودروها با سرعت کم در حال تردد هستند. این شرایط موجب می‌شود ترافیک در خیابان‌ها متراکم شده و تخلیه بار ترافیکی به کندی انجام شود و مجموع این شرایط موجب راه‌بندان و انسداد خیابان‌ها خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد