سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

توصیه های رئیس پلیس راهور خوزستان

: زائران برای برگشت مسیر شلمچه را انتخاب کنند

اهواز- ایرنا- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: مرز شلمچه به دلیل داشتن راه جاده ای مناسبت تر و مسیر ریلی برای بازگشت و انتقال زائران راحت تر است.

عادل مجدمی یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه الان ترافیک خودرویی در مرز چذابه بیشتر از شلمچه است، اظهار کرد: در مرز شلمچه مسیر ریلی از مرز تا خرمشهر و از خرمشهر به سایر نقاط کشور وجود دارد که برای بازگشت زائران مناسب تر است.
وی با بیان اینکه اکنون سیل حرکت زائران به سوی عراق ادامه دارد گفت: موج بازگشت زائران هم شروع شده و ترافیک برگشت را نیز شاهد هستیم اما کماکان ورودی ترافیک تا روز اربعین بیشتر از خروجی است.
مجدمی با اشاره به اینکه در حال حاضر 10 هزار خودرو در پارکینگ چذابه پارک شدند، ادامه داد: بحث خروج و بازگشت زائران ظرف سه تا چهار روز آینده شروع می شود.رئیس پلیس راهور خوزستان بیان کرد: از مسائلی که پیش از مراسم به جد پیگیر آن بودیم بحث پارکینگ خودروها بود که فعلا با کمبود مواجه نیستیم ولی هنوز نیاز هست که پارکینگ ها مجهزتر شوند.
وی گفت: افرادی که وسایل نقلیه خود را در جای مناسبی پارک نکرده و مسیر تردد دیگران را اشغال کنند خودروی آنها را با جرثقیل جابه جا می کنیم.
در مرزهای شلمچه و چذابه 160 تیم گشت پلیس راه مستقر هستند که در کاهش تصادفات و ترافیک در دو مسیر مرز همکاری می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد