سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر ورزشی

هواداران فولاد محروم شدند

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص تخلفات رخ داده در مورد اتفاقات دیدار تیم‌های استقلال و فولاد صادر کرد.
به گزارش مشرق، دیدار دو تیم صبای قم و ذوب آهن اصفهان از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در هفته دوازدهم برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم صبای قم تخلفاتی مبنی بر اهانت به داور و سرمربی تیم مقابل رخ داد.

کمیته انضباطی تیم صبای قم را به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. این رای قطعی است.

توبیخ کتبی و جریمه 20 میلیونی برای مربی نفت تهران
دیدار دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و نفت تهران در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال انجام شد. به دلیل تخلف غلامحسین حسنوی، مربی تیم نفت تهران که منجر به اخراجش شد، وی به توبیخ کتبی محکوم و باید 20 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.

جریمه نقدی برای تیم پدیده مشهد
بازی تیم های پدیده مشهد و راه آهن در هفته داوزدهم به داوری سعید فر برگزار و از سوی تماشاگران تیم مشهد تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور بازی صورت گرفت. این تیم طبق ماده 79 آیین نامه انضباطی به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. رای صادره قطعی است.

جریمه نقدی 200 میلیونی برای تراکتورسازی تبریز
مسابقه دو تیم تراکتورسازی تبریز و سیاه جامگان برگزار و از سوی تماشاگران تیم تراکتورسازی تبریز تخلفاتی مبنی بر سردادن شعارهای غیر اخلاقی، اهانت به بازیکنان تیم مقابل و مسئولین سازمان لیگ صورت گرفت. تیم تراکتورسازی تبریز با توجه به تکرار تخلفاتش تماشاگرانش محکوم به پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی شد.

جریمه نقدی برای ملوان بندر انزلی
تیم ملوان بندر انزلی به دلیل تخلف کادر فنی مبنی بر اعتراض به کمک داور دیدار دو تیم ملوان بندر انزلی و سایپا تهران، به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است. رای صادره قطعی است.

جریمه نقدی و محرومیت از حضورتماشاگران تیم فولاد خوزستان
رقابت دو تیم فولاد خوزستان و استقلال تهران در هفته دوازدهم برگزار شد. در این دیدار به دلیل فحاشی تماشاگران تیم استقلال تهران باشگاه استقلال به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

اسکوچیچ، سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل اعتراض به داور بازی و ورود غیر مجاز به زمین مسابقه که منجر به اخراجش شد نیز باید مبلغ 30 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. رای صادره قطعی است.

گفتنی است، تیم فولاد خوزستان به دلیل تخلف تماشاگرانش مبنی بر شکستن صندلی در پایان مسابقه، پرتاب به زمین بازی و آتش زدن سکوها به پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. با توجه به تکرار تخلفات این تیم، تیم فولاد خوزستان به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر به عنوان میزبان محروم شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد