سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک تحلیل از باشگاه فولاد خوزستان

فارس گزارش می‌دهد
از حمل «تابوت فولاد» در اهواز تا گلایه هواداران از «قهرمان بی‌جان»

هواداران تیم فولاد خوزستان به نشانه اعتراض از کسب نتایج ضعیف این تیم در حرکتی اقدام به حمل تابوتی با پرچم این تیم کردند.

خبرگزاری فارس: از حمل «تابوت فولاد» در اهواز تا گلایه هواداران از «قهرمان بی‌جان»                

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، باشگاه فولاد خوزستان به‌عنوان یکی از باشگاه‌های بازیکن‌ساز فوتبال کشور در سال‌های اخیر همواره خود را به‌عنوان یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی معرفی کرده است.

امسال با آغاز دور جدید رقابت‌های لیگ برتر کشور نتایج بسیار متفاوتی از این تیم خوزستانی رقم خورد و این معضل به تمام هفته‌ها و بازی‌های این تیم کشیده شد و فولاد بسیار سریع‌تر از آن چیزی که هیچ هوادار و فوتبال‌دوستی تصور نمی‌کرد در سراشیبی سقوط قرار گرفت.

تغییرات مدیریتی از یک‌سو و عدم جذب بازیکن با کیفیت بسیار بالا از سوی دیگر عمده‌ترین مشکلی است که امسال پس از جدایی بازیکنان سرباز گریبان آن را گرفت و فولاد همیشه مدعی را به‌عنوان آسان‌ترین و شکننده‌ترین حریف تیم‌های لیگ برتر کشور قرار داد.

شعارهای هواداران فولاد در ورزشگاه و درب باشگاه بر ضد مسئولان و مربیان این تیم ادامه‌دار شد تا اینکه هواداران این تیم عصر جمعه در اقدامی جالب با نوشتن پلاکارد و حمل تابوت پیچیده شده در پرچم این باشگاه خوزستانی مراتب اعتراض خود را نسبت به وضعیت اسف‌بار آن اعلام کردند.

این در حالیست که تمرین روز گذشته این تیم با اعتراض شدید هواداران فولاد خوزستان نسبت به داراگان اسکوچیچ، سرمربی این تیم انجام شده بود.

* فولاد ریشه در عواطف فوتبال دوستان خوزستانی دارد/لزوم ورود مسئولان استانی برای رفع مشکلات باشگاه فولاد خوزستان

یکی از هواداران فولاد خوزستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: کسب نتایج بسیار ضعیف و ناامیدکننده توسط باشگاه فولاد خوزستان بسیار دور از انتظار و غیرقابل پیش‌بینی بود.

حسین عسگری با بیان اینکه فولاد ریشه در عواطف فوتبال دوستان خوزستانی دارد، خاطر نشان کرد: کسب نتایج ضعیف نتیجه تغییرات مدیریتی، ساختاری و همچنین خارج شدن بازیکنان تاثیرگذار از جمع سرخ‌پوشان اهوازی بوده است.

وی افزود: با اینکه فولاد امسال بسیاری از یاران ترکیب اصلی خود را از دست داد ولی می‌شد که برای جایگزینی بازیکنان با کیفیت و تاثیرگذار سرمایه‌گذاری کرد.

این هوادار خوزستانی با درخواست حمایت از تمام مسئولان استانی از جمله مسئولان ارشد خوزستان برای ورود جهت رفع این مشکلات، گفت: فولاد به‌عنوان نماینده خوزستان در جام باشگاه‌های آسیا بوده و معرف فوتبال این استان به سطوح بین‌المللی است و امیدواریم که مسئولان با تلاش و حمایت خود مانع از سقوط این تیم پر هوادار شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد