سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

خوزستان اسپورت- تمرین عصر جمعه تیم فوتبال فولاد خوزستان در زمین چمن صنایع فولاد برگزار شد.
به گزارش خوزستان اسپورت، پس از خاتمه تنش هایی که در مقابل ورزشگاه فولاد رخ داد، اعضای تیم فولاد خوزستان یک جلسه تمرین را برگزار کردند. به استثنای امید خالدی که با لباس شخصی ناظر کار همبازیانش بود، سایر بازیکنان تیم فولاد در تمرین امروز حضور داشتند و زیر نظر کادر فنی به مرور تمرینات پرداختند.
بازیکنان فولاد پس از گرم کردن و کار با توپ، به دو گروه تقسیم شدند تا در جریان بازی درون تیمی به مرور کارهای تاکتیکی بپردازند.
دراگان اسکوچیچ که ساعتی قبل از تمرین با گروهی از هواداران فولاد درگیر شده بود، با حضور در زمین تمرین تیمش، شخصاً بر کار بازیکنان نظارت می‌کرد.با توجه به اینکه این تمرین در روز جمعه برگزار می‌شد، تعدادی از خانواده‌های پرسنل فولاد که در محوطه چمن اطراف زمین بودند، تمرین تیم فولاد را تماشا می‌کردند.

خوزستان اسپورت- گروهی از هواداران تیم فوتبال فولاد خوزستان در مقابل ورزشگاه فولاد تجمع کردند و پلاکاردی اعتراض آمیز خطاب به مدیران شرکت فولاد را به نمایش گذاشتند. هواداران که خواستار استعفای دسته جمعی مدیران و مربیان تیم فولاد خوزستان بودند، پس از دیدن اتومبیل حامل اعضای کادر فنی تیم فولاد جلوی آن را گرفتند و تنش هایی بین هواداران و مربیان تیم ایجاد شد. هواداران همچنین در یک حرکت نمادین، یک تابوت که پرچم فولاد روی آن را پوشانده بود، روی دست هایشان چرخاندند تا بدین شکل خبر از مرگ تیم فولاد بدهند.
عکس/اعتراض هواداران به مدیران شرکت فولاد


عکس/اعتراض هواداران به مدیران شرکت فولاد
درگیری هواداران فولاد با دراگان اسکوچیچ
خوزستان اسپورت- خبرگزاری فارس از ایجاد تنش هایی بین هواداران تیم فوتبال فولاد خوزستان با مربیان و تعدادی از بازیکنان این تیم خبر داد.
به گزارش خوزستان اسپورت، همانطور که در خبرها داشتیم، گروهی از هواداران فولاد خوزستان بعد از ظهر امروز با تجمع در مقابل ورزشگاه فولاد نسبت به نتایج ضعیف این تیم اعتراض کردند و خواستار انجام تغییرات اساسی در این تیم شدند.
در همین راستا، خبرگزاری فارس نوشته است هنگامی که دراگان اسکوچیچ سرمربی، کوروش بختیاری‌زاده مربی و چند تن از بازیکنان فولاد قصد گذر از آن مکان را داشتند با هواداران روبرو شدند و به صحبت پرداختند. اسکوچیچ شیشه ماشین را پائین کشیده بود و با هواداران صحبت می‌کرد اما در همین حین یکی از افراد حاضر در محل یقه سرمربی فولاد را گرفت که سپس اسکوچیچ محل را ترک کرد.در همین حین بختیاری‌زاده هم لحظاتی بعد به رفتار هواداران و صحبت‌هایی که در مورد بازیکنان می‌کردند اعتراض کرد و درگیری لفظی بین آنها به وجود آمد.چند تن از بازیکنان هم هنگام ورود به محل تمرین با همین مشکل روبرو شدند.

خوزستان اسپورت- دیدار تیم های فوتبال استقلال رامهرمز و جنوب شیبان با جنجال داوری همراه شد.
به گزارش خوزستان اسپورت، دیدار تیم های استقلال رامهرمز و جنوب شیبان که در استادیوم تختی رامهرمز به انجام رسید، با نتیجه 4 بر 2 به سود تیم میزبان خاتمه پیدا کرد. این نتیجه در شرایطی رقم خورد که تیم جنوب شیبان با 2 گل از استقلال رامهرمز پیش بود اما روند بازی در سی دقیقه پایانی با سوت های بحث برانگیز داور میدان تغییر کرد.اخراج همزمان سرمربی و مربی تیم جنوب شیبان در پی اعتراض به اعلام یک پرتاب اوت، نقطه آغاز جنجال بود و داور میدان این تصمیم خود را با یک ضربه پنالتی مشکوک به سود استقلال همراه کرد تا ضمن رقم خوردن گل اول میزبان، دامنه اعتراضات تیم جنوب بیشتر شود. اخراج دو بازیکن از دو تیم در ادامه این مسابقه باعث شد تا اعتراضات به داور میدان بیشتر شود و در خاتمه مسابقه هم اعضای تیم جنوب شیبان که نتیجه را در دقایق پایانی به حریف واگذار کرده بودند، به شدت نسبت به قضاوت داور اعتراض کردند.

خوزستان اسپورت- اسامی داوران هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شدند.
به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل کمیته داوران فدراسیون فوتبال، اسامی داوران و کمک داوران در هفته سیزدهم لیگ برتر مشخص شد و رضا کرمانشاهی بعنوان داور دربی اهواز برگزیده شد.
اسامی داوران و کمک‌داوران هفته سیزدهم به شرح زیر است.

* پرسپولیس تهران - نفت تهران
داور: محمدرضا اکبریان، کمک‌ها رضا سخندان، حسین ظهیری داور چهارم امید سعیدفر

* گسترش فولاد تبریز - سپاهان اصفهان
داور: حمید حاج ملک ، کمک‌ها مهدی الوندی، حمید قمزه داور چهارم سعید شمس

* سیاه جامگان مشهد - صبای قم
داور: رضا مهدوی، کمک‌ها علی اکبر عظیم‌پور، فرید امیدوار داور چهارم سعید رحیمی مقدم

* راه‌‌آهن تهران - استقلال خوزستان
داور: یاسر همرنگ، کمک‌ها فرزاد بهرامی، حسن انتظاری، داور چهارم هادی حاج عباسی

* ملوان انزلی - تراکتورسازی تبریز
داور: محسن ترکی، کمک‌ها مهدی عالیقدر، یعقوب سخندان، داور چهارم محمد ترابیان

* استقلال اهواز- فولاد خوزستان
داور: رضا کرمانشاهی، کمک‌ها رسول فروغی، قهرمان نجفی، داور چهارم جواد شرفی

* ذوب آهن اصفهان - پدیده مشهد
داور: روح‌الله شریفی، کمک‌ها سعید زارع، سعید آلوسی، داور چهارم کمیل غلامی

استقلال تهران - سایپا تهران
داور: علیرضا فغانی، کمک‌ها سعید علی‌نژادیان، حسن یوسفی ،‌داور چهارم وحید ملکی

کرار جاسم با استقلال خوزستان به توافق نرسید

خوزستان اسپورت- هافبک عراقی تیم فوتبال استقلال تهران با مسئولان استقلال خوزستان به توافق نرسید.
به گزارش خوزستان اسپورت، پس از اینکه کرار جاسم هافبک عراقی استقلال تهران با این تیم مشکل پیدا کرد و در آستانه جدایی قرار گرفت، مسئولان استقلال خوزستان با مدیر برنامه خوزستانی این بازیکن تماس برقرار کردند تا در خصوص جذب کرار جاسم صحبت کنند.
رقم پیشنهادی از سوی مدیربرنامه کرار جاسم برای نیم فصل دوم لیگ برتر به رقم موردنظر مسئولان استقلال خوزستان تفاوت زیادی داشت و به همین دلیل مذاکره در همان مرحله اول بین سرپرست تیم استقلال خوزستان و مدیربرنامه کرار جاسم متوقف شد تا پیوستن این بازیکن عراقی به جمع آبی پوشان خوزستان منتفی شود.بهمن روشنایی سرپرست استقلال خوزستان با تأیید این خبر گفت: از نظر مالی به توافق نرسیدیم و پرونده این انتقال بسته شد.
ارتباط نتایج فولاد با امنیت شهر اهواز

مهدی طاهرخانی - سایت تبیان
رسانه‌ها قبل از این بارها از اخراج قریب الوقوع اسکوچیچ از فولاد نوشتند و هر آن احتمال برکناری این کروات می‌رفت اما به موجب قرارداد گران قیمت و ترس مدیران فولاد از عواقبش، او علیرغم تحمل این همه شکست کماکان در پستش باقی مانده و می‌گوید اهل استعفا نیست.نمایش فولاد مقابل استقلال نشان داد که به هیچ عنوان اسکوچیچ نتوانسته تغییری در بازی تیمش به وجود بیاورد. او پس از شکست در تهران و از دست دادن جام حذفی، این بار بعد از 20 روز تعطیلات لیگ برتر باز هم به استقلال باخت تا کاسه صبر هواداران اهوازی لبریز شود.
اسکوچیچ نگران اعتبارش نیست و می‌گوید تنها به شرطی از فولاد می‌رود که یا قراردادش به پایان برسد و یا اخراج شود. در دو حالت هم تا ریال آخر قرارداد 2 میلیاردی‌اش را می‌گیرد. همین موضوع سبب شد که مدیران فولاد از اخراج او صرف نظر کنند. آنها چندی پیش با هماهنگی با مدیران سپاهان قصد داشتند به بهانه حضور اسکوچیچ در اصفهان، قرارداد این مربی کروات را دوستانه فسخ کنند اما مدیربرنامه اسکوچیچ مطلع شد که سپاهانی‌ها از طریق امیر هوشنگ سعادتی دیگر مدیربرنامه حاضر در فوتبال ایران (مدیربرنامه خانزاده و ایمانی) با یک مربی کروات به توافق رسیدند. اسکوچیچ پس از مطلع شدن از این موضوع، ناگهان اعلام کرد علاقه‌ای به ترک فولاد ندارد!
اما حالا اوضاع متفاوت شده است. پس از هجوم عده‌ای از هواداران فولاد به میکسدزون و محل کنفرانس خبری مربیان، مقامات استان خوزستان به باشگاه فولاد هشدار دادند برای حفظ امنیت شهر بهتر است سراغ آرام کردن هواداران خشمگین فولاد بروند.قطعاً دراگان اسکوچیچ دیگر جایی در اهواز ندارد و برای آرام کردم مردم شهر، شاید مدیران بالادستی دستور خروج این مربی را بدهند. فولاد هم چاره‌ای ندارد و می‌بایست 2 میلیارد تومان این مربی را پرداخت کند، چرا که در صورت ماندن اسکوچیچ و سقوط احتمالی قهرمان لیگ سیزدهم، فولادی‌ها خیلی بیشتر از 2 میلیارد تومان ضرر و زیان می‌بینند.
اسکوچیچ هم وضعیت چندان خوبی در اهواز ندارد و بعید است با این نتایج، شهامت قدم زدن در شهر را داشته باشد. احتمالاً طی روزهای آینده، اخبار جدیدی را در این مورد می‌شنوید. مسئله به امنیت شهر مرتبط شده و مدیران فولاد چاره‌ای ندارند جز تغییر کادر فنی.اگر اسکوچیچ توانایی تغییر و تحول در تیمش را داشت، در این 12 هفته به اندازه کافی زمان برای اجرای خواسته‌هایش داشت اما مشکل اصلی خریدهای اوست که گفته می‌شود بیشتر بازیکنانی را جذب کرده که تحت قرارداد با مدیربرنامه‌های او هستند.
خوزستان اسپورت- دیدار تیم های فوتبال کارگر بنه‌گز و پتروکیان شوشتر به نتیجه مساوی بدون گل انجامید.
به گزارش خوزستان اسپورت، در آخرین بازی از هفته هشتم لیگ دسته دوم فوتبال کشور، تیم های کارگر بنه‌گز و پتروکیان شوشتر در استادیوم شهدای بنه‌گز به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان 90 دقیقه به نتیجه مساوی بدون گل انجامید.پتروکیان شوشتر با این نتیجه 11 امتیازی شد و در رده ششم گروه سوم باقی ماند.

شاگردان ویسی بدنبال شکستن طلسم راه‌آهن

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال استقلال خوزستان برای کسب نخستین پیروزی در خانه راه‌آهن تهران به میدان خواهد رفت.به گزارش خوزستان اسپورت، تیم استقلال خوزستان در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشور، مهمان تیم راه‌آهن تهران خواهد بود. این در حالیست که آبی پوشان خوزستانی تاکنون در خانه تیم راه‌آهن به پیروزی نرسیده‌اند و سه مصاف قبلی این دو تیم در تهران که در چارچوب لیگ برتر یا جام حذفی برگزار شده، با دو پیروزی برای راه‌آهن و یک نتیجه مساوی همراه بوده است.شاگردان ویسی که چندی پیش با قبول شکست مقابل راه‌آهن از گردونه جام حذفی کنار رفتند، برای جبران این باخت و شکستن طلسم پیروز نشدن در زمین راه‌آهن به مهمانی این تیم تهرانی خواهند رفت.پیروزی استقلال خوزستان می تواند به سود دو تیم فولاد و استقلال اهواز در انتهای جدول باشد.

نواب نصیرشلال، وزنه بردار خوزستانی دسته 105 کیلوگرم تیم ملی ایران، در رقابت های جهانی از کسب مدال ناکام ماند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، نواب نصیرشلال که پس از دو سال غیبت در مسابقات جهانی حاضر شده است، در حرکت یک ضرب با ثبت رکورد 181 کیلوگرم ششم شد.

او در حرکت دو ضرب موفق به مهار وزنه های220، 223 و 226 کیلوگرم نشد و از دور مسابقات کنار رفت.

نصیرشلال نایب قهرمانی المپیک لندن را در کارنامه خود دارد.

 رقابت های جهانی در هیوستون آمریکا در حال برگزاری است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد