سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

توضیح امیر اسماعیلی درباره سقوط پهپاد در خوزستان

کارون پرس- فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء درباره سقوط یک پهپاد در خوزستان که روز گذشته اتفاق افتاد، گفت: این یک حرکت ایجاد وضعیت بود و جای هیچ نگرانی ندارد...
  

کارون پرس- فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء درباره سقوط یک پهپاد در خوزستان که روز گذشته اتفاق افتاد، گفت: این یک حرکت ایجاد وضعیت بود و جای هیچ نگرانی ندارد. این پهپاد برای خودمان بود و برای دوستانمان ایجاد وضعیت کرده بودیم. برای این کار تنها کافی است سیستم بالابدنه و پرچم پهپاد را عوض کنیم. این پهپاد برای خود جمهوری اسلامی بود که هیچ آسیبی هم به کسی وارد نشد و جای هیچ نگرانی نیست.

سرویس سیاسی به نقل از ایسنا،‌ امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در حاشیه چهارمین سالگرد درگذشت شهیدحسن تهرانی مقدم در دانشگاه امیرکبیر در جمع خبرنگاران در پاسخ سوالی درباره استفاده از فضای آسمان ایران برای شلیک موشک‌های روسی از دریای خزر به سوی داعش، اظهار کرد: روسیه اقدام خوبی را علیه داعشی‌ها شروع کرده که باید قبل از این شروع می‌کرد و ما آن را تحسین می‌کنیم. ما از نظر پدافند هوایی اقدامات روس‌ها را رصد می‌کنیم. آن‌ها از مرزها و هوای آزاد استفاده می‌کنند و به هیچ عنوان از فضای جمهوری اسلامی ایران استفاده نمی‌کنند.

وی ادامه داد: به هیچ عنوان از فضای ما استفاده نمی‌شود و کاری که روسیه می‌کند این است که از فضاهای بین‌المللی برای کوبیدن مواضع داعش استفاده می‌کند.

وی همچنین درباره تمهیدات پدافند هوایی برای مراسم اربعین امسال یادآور شد: پشتیبانی‌های هوایی برای مسافرینی که قصد مسافرت زمینی دارند از یک هفته قبل شروع شده و تا 44 روز بعد از مراجعت زائرین محترم کربلا ادامه خواهد داشت. در بحث‌ هوایی درباره پروازهایی که هماهنگ شده از طریق جمهوری اسلامی ایران وارد عراق شوند و پس از آن به ایران بازگردند، نیز با شبکه هوایی عراق هماهنگ شده و جای نگرانی نیست.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء در واکنش به خبری مبنی بر تحویل سامانه اس 300 به ایران تا دوماه دیگر،نیز گفت: سامانه‌های موشکی، راداری، شنود الکترونیکی و دیده‌بانی هوایی آنقدر در جمهوری اسلامی ایران توسط دانشجویان عزیزانمان و متخصصین پدافند هوایی طراحی شده که به نظر می‌رسد زیاد نباید دغدغه اس 300 و امثالهم را داشته باشیم اما ان شاءالله به آنچه تعهد شده عمل خواهد شد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد