سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

هشدار رئیس هیات فوتبال خوزستان به مدیران باشگاه فولاد

هشدار رئیس هیات فوتبال خوزستان به مدیران باشگاه فولاد

به گزارش خوزستان طلایی؛ عبدالکاظم طالقانی گفت: هواداران فولاد به شدت نگران نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر هستند. اخباری هم منتشر شده که قرار است بعضی از بازیکنان مازاد و پشت خط مانده سایر تیم ها به فولاد منتقل شوند. مدیران باشگاه فولاد به هیچ عنوان نباید اجازه دهند که بازیکنان ضعیف به این اضافه شوند، چون تیم فولاد در یک وضعیت بسیار حساس قرار دارد.

طالقانی ادامه داد: باشگاه فولاد باید یک کمیته فنی قوی را تشکیل دهد تا این کمیته بر نقل و انتقالات نیم فصل نظارت کند. نباید اجازه بدهند باز هم بازیکنان فاقد کارآیی به تیم وارد شوند. نتایج فولاد با زندگی مردم خوزستان گره خورده و مدیران فولاد باید به شدت مراقب عملکرد دراگان اسکوچیچ باشند.

رئیس هیئت فوتبال خوزستان در رابطه با ادامه همکاری دراگان اسکوچیچ با فولاد خوزستان اظهار کرد: این مربی با فولاد به بن بست رسیده است. وقتی ایشان در کنفرانس خبری روبروی دوربین های تلویزیونی می‌گوید من جادوگر نیستم و توان من همین است، بدین معناست که پذیرفته نمی‌تواند کمکی به فولاد کند اما حاضر نیست استعفا بدهد، چون فقط به فکر پول و رقم قراردادش است.

طالقانی افزود: بطوری که اطلاع دارم برخی از افراد در اهواز و تهران به ایشان اصرار می‌کنند در فولاد بماند، چون منافع آنها با حضور اسکوچیچ فولاد گره خورده است. من به این افراد توصیه می‌کنم دست از این کار بردارند، چون ماندن اسکوچیچ در فولاد به قیمت نابودی این تیم و شکسته شدن روحیه مردم خوزستان منجر می‌شود.

وی تصریح کرد: نه بعنوان رئیس هیئت فوتبال خوزستان، بلکه بعنوان یک تماشاگر عادی فوتبال وقتی چهره اسکوچیچ را قبل از ورود تیم فولاد به میدان مسابقه می‌بینم، به خوبی ترس و استرس را در چهره ایشان احساس می‌کنم. طبیعی است که یک مربی با این روحیه نمی‌تواند تیم را از نظر روحی آماده کند و به مصاف حریفان بفرستد.

رئیس هئیت فوتبال خوزستان که در این مکالمه پخش زنده از احتمال بازگشت آلویس نانگ به فولاد خوزستان خبر داد، در رابطه با اتفاقات استادیوم غدیر گفت: شرایط هواداران تیم فولاد را درک می‌کنم و می‌دانم چه فشاری روی آنهاست ولی این عزیزان باید در نظر بگیرند که این ورزشگاه متعلق به خودشان است و نباید این سرمایه ورزش استان بخاطر لجاجت و غرور یک مربی کروات از بین برود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد