سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر ورزشی

کمک بزرگ رئیس هیئت مدیره سپاهان به فولاد
کمک بزرگ رئیس هیئت مدیره سپاهان به فولاد

خوزستان اسپورت- مصاحبه رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان اصفهان باعث شد یک خطر بزرگ از بیخ گوش باشگاه فولاد عبور کند.
به گزارش خوزستان اسپورت، دراگان اسکوچیچ سرمربی فولاد خوزستان که بعنوان گرانترین مربی لیگ پانزدهم، تیم فولاد را به قعر جدول رده بندی سوق داده بود، تا روز شنبه هفته جاری در برابر اصرار مسئولان باشگاه فولاد برای جدایی توافقی از این تیم مقاومت می‌کرد و به صراحت می‌گفت اگر باشگاه تمایل دارد، می‌تواند او را اخراج کند.دراگان اسکوچیچ بدنبال اخراج بود تا مبلغ هنگفت درج شده در قراردادش بابت فسخ یکطرفه قرارداد از باشگاه فولاد خوزستان را دریافت کند. این مربی اما ظهر روز یکشنبه به باشگاه فولاد رفت و در حالی که هیچ بحثی از موضوع مربوط به تیم سپاهان پیش نکشیده بود، به مسئولان باشگاه فولاد گفت اگر آنها تمایل به اخراج وی دارند، حاضر است بخشی از مبلغ درج شده در قرارداد بابت غرامت را به باشگاه فولاد تخفیف بدهد.
سرمربی کروات فولاد در پاسخ به نگاه های متعجب مسئولان فولاد اعلام کرد بهرحال چون فوتبال حرفه‌ای است و او هم یک مربی حرفه‌ای است، می‌خواهد به باشگاه فولاد تخفیف بدهد و با گرفتن غرامت کمتر از این تیم جدا شود. اسکوچیچ از مسئولان فولاد خواست ظرف 24 ساعت به وی پاسخ نهایی را بدهند و البته این موضوع بصورت مسکوت باقی بماند.
مسئولان باشگاه فولاد خوزستان هم پس از خاتمه جلسه با دراگان اسکوچیچ مشغول بررسی پیشنهاد این مربی شدند و مقرر شد که روز دوشنبه (امروز) جلسه دیگری برگزار کنند تا درباره مبلغی که قرار است بعنوان غرامت به این مربی بدهند، به جمع بندی برسند و خواسته هواداران فولاد مبنی بر جدایی اسکوچیچ را اجرا کنند.
در ساعات پایانی یکشنبه شب اما مصاحبه منوچهر نیکفر رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان باعث شد تا قضیه پیوستن اسکوچیچ به سپاهان که در واقع روز یکشنبه کلید خورده بود، افشا شود.
امروز هم که اصغر باقریان مدیرعامل باشگاه سپاهان رسماً اعلام کرد دراگان اسکوچیچ شخصاً برای حضور در سپاهان اعلام آمادگی کرده است، مسئولان باشگاه فولاد متوجه همه ماجرا شدند، چرا که تا روز شنبه باشگاه سپاهان هیچ برنامه‌ای برای جذب این مربی نداشت.
مدیران باشگاه فولاد خوزستان حالا نه تنها نیازی به پرداخت غرامت به دراگان اسکوچیچ ندارند که می‌توانند بر اساس قانون از این مربی بدلیل زیرپا گذاشتن قوانین و مذاکره غیرقانونی با سایر باشگاه‌ها، شکایت کند و وی را وادار به پرداخت جریمه کند.
بهرحال مصاحبه رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان و فاش شدن داستان دراگان باعث شد تا باشگاه فولاد از یک ضرر مالی بزرگ در امان بماند.
باشگاه فولاد خوزستان که بواسطه انتخاب های اشتباه دراگان اسکوچیچ در فصل نقل و انتقالات متحمل زیان مالی زیادی شده، حالا از یک زیان مالی دیگر در امان مانده و این موضوع را مدیون منوچهر نیکفر رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان است که داستان دراگان را افشا کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد