سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

تکمیل ظرفیت بهشت‌آباد اهواز تا 6 ماه آینده

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های اهواز خبر داد
رونمایی از سامانه زیارت مجازی قبور در اهواز /

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های اهواز از افتتاح سامانه زیارت مجازی قبور در اهواز خبر داد و گفت: در این سامانه 60 هزار مزار ثبت شده و در آینده 5 هزار مزار دیگر به این تعداد افزوده خواهد شد.

خبرگزاری فارس: رونمایی از سامانه زیارت مجازی قبور در اهواز / تکمیل ظرفیت بهشت‌آباد اهواز تا 6 ماه آینده                

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حسین برون در نشست خبری که امروز بعد از ظهر در محل سازمان آرامستان‌های اهواز برگزار شد، اظهار کرد: هدف از راه‌اندازی سامانه زیارت مجازی قبور دسترسی آسان به قبور می‌باشد.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های اهواز افزود: هزینه راه‌اندازی این سامانه 60 میلیون ریال برآورد شده است و به طور کامل توسط نیروهای داخلی سازمان انجام شده است.

وی عنوان کرد: تا 6 ماه آینده ظرفیت بهشت‌آباد کنونی اهواز تکمیل خواهد شد، دیگر تدفین در باغ فردوس اهواز صورت می‌گیرد.

برون با بیان اینکه آرامستان باغ فردوس برای 150 سال پیش‌بینی شده است، افزود: در حال حاضر 21 قطعه دفن در باغ فردوس صورت گرفته است و این روال در آینده ادامه خواهد یافت.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های اهواز ادامه داد:‌ در آرامستان اهواز روزانه 8 تا 12 نفر تدفین می‌شود که به لحاظ تعداد دفن در بین کلانشهرها هفتم هستیم.

برون افزود: باغ فردوس نزدیک به 280 هکتار می‌باشد که این زمین به طور کامل در تملک شهرداری بوده و کار دیوارکشی آن تکمیل شده است.

وی عنوان کرد: ساماندهی قطعه سرداران شهید، قطعه شهدای مدافع حرم، افزایش ظرفیت قطعه هنرمندان به 2 برابر و مسقف شدن قطعه والدین شهدا از دیگر پروژه‌هایی می‌باشد که در 6 ماهه جاری صورت گرفته شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد