سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

بارش باران از عصر امروز

مدیر کل هوا‌شناسی خوزستان خبر داد
رطوبت 100 درصدی در برخی شهرهای خوزستان/

مدیر کل هوا‌شناسی خوزستان گفت: با ورود سامانه بارشی به استان، از عصر امروز بارش باران شهرهای مختلف شمال خوزستان را فرا می‌گیرد.

خبرگزاری فارس: رطوبت 100 درصدی در برخی شهرهای خوزستان/ بارش باران از عصر امروز                

کورش بهادری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: با بررسی نقشه‌ها هوا‌شناسی عصر امروز سامانه بارشی بخشی از استان خوزستان را فرا می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: طبق داده‌های این نقشه از عصر امروز شهرهای شمالی استان خوزستان شاهد بارش باران خواهند بود.

مدیر کل هوا‌شناسی خوزستان تصریح کرد: پیش بینی می‌شود سامانه بارشی تا چهارشنبه هفته جاری در مناطقی از استان فعال خواهد بود.

بهادری در خصوص امکان بارش باران در مناطق جنوبی استان خوزستان نیز گفت: سامانه‌ای که از عصر امروز وارد استان می‌شود باعث بارش‌های پراکنده در مناطق جنوبی و مرکزی استان نیز خواهد شد.وی تصریح کرد: این سامانه پربارش نیست و عمده فعالیت آن در مناطق شمالی استان خواهد بود.

مدیرکل هوا‌شناسی خوزستان خاطرنشان کرد: در 24ساعت گذشته دهدز با 9 درجه سانتیگراد خنک‌ترین و آبادان با حداکثر 27 درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقاط استان خوزستان بوده‌اند.

وی در ادامه از رطوبت بالا در برخی شهرهای استان خبر داد و افزود: در حال حاضر میزان رطوبت در شهرهای گتوند و دهدز 98 درصد و در اهواز، ماهشهر و دزفول 96درصد ثبت شد.مدیر کل هوا‌شناسی خوزستان ادامه داد: رطوبت 100درصدی هم صبح امروز شهرهای مسجد سلیمان، رامهرمز، بستان، بهبهان و حسینیه اندیمشک را فراگرفته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد