سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

گزارشی از باشگاه ورزشی فولاد

دوئل اژدری و اسکوچیچ

                                                                         مدیرعامل و سرمربی فولاد به آخر خط رسیدند

اعلام موضع رسمی دراگان اسکوچیچ پس از خاتمه جلسه با اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان شاید آن چیزی نبود که خیلی‌ها انتظار داشتند. اسکوچیچ شادمان از توافق با هیئت مدیره جدید باشگاه فولاد، از آغاز یک فصل جدید با انرژی مثبت خبر داد و با بی‌اعتنایی از کنار موضوع تغییرات مدیریتی باشگاه فولاد گذشت.

رابطه مدیرعامل و سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بیش از پیش رو به تیره‌گی گذاشته است.
 در روزهایی که اکثر هواداران تیم فولاد خوزستان در تب و تاب تصویب یا عدم تصویب بودجه باشگاه فولاد برای فصل جدید و تغییرات مدیریتی این باشگاه بودند، دراگان اسکوچیچ از تعطیلات پایان فصل به اهواز بازگشت و برای تعیین تکلیف به دفتر باشگاه فولاد خوزستان رفت.
اعلام موضع رسمی دراگان اسکوچیچ پس از خاتمه جلسه با اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان شاید آن چیزی نبود که خیلی‌ها انتظار داشتند. اسکوچیچ شادمان از توافق با هیئت مدیره جدید باشگاه فولاد، از آغاز یک فصل جدید با انرژی مثبت خبر داد و با بی‌اعتنایی از کنار موضوع تغییرات مدیریتی باشگاه فولاد گذشت.دراگان اسکوچیچ پس از اطمینان از تمدید قراردادش توسط هیئت مدیره جدید فولاد خوزستان با تأکید بر این ادعا که استقلال تهران او را می‌خواهد اما وی در فولاد می‌ماند، مواضع رسمی خود درباره تغییرات مدیریتی باشگاه فولاد خوزستان را در مصاحبه با خبرگزاری ها اعلام کرد.
سرمربی کروات فولاد در تاریخ 27 خرداد 94 در مصاحبه با خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سئوال که آیا به خاطر تغییرات مدیریت باشگاه فولاد خوزستان نسبت به ادامه کار در این تیم مردد نشده است، تاکید کرد: خیر. به هیچ وجه مردد نشدم. حوزه کاری بنده در مسائل فنی است و مسائل اداری باشگاه ربطی به من ندارد البته متاسفم که دیگر همکارانی مثل سیف‌الله دهکردی، صیادنژاد و فرهادزاده را در باشگاه فولاد نداریم و جا دارد از آنها هم به خاطر زحماتی که کشیدند، تشکر کنیم. سرمربی کروات فولاد به همین راحتی از روی مدیران سابق باشگاه فولاد خوزستان عبور کرد و در همان مصاحبه به صراحت اظهار داشت که یک فصل خوب همراه با انرژی مثبت پیش روی فولاد است.
موضع اسکوچیچ در ابتدا از سوی گروهی بعنوان یک موضع حرفه‌ای تلقی شد، چرا که از نظر آنها یک مربی نباید وارد بحث مدیریتی باشگاه شود اما گروهی از منتقدان اسکوچیچ اعتقاد داشتند که این مربی کروات، قرارداد بی‌نظیرش با فولاد را به مسائلی چون نزدیک بودن تفکرات با کادر مدیریتی جدید باشگاه فولاد ترجیح داده است و با آگاهی از این موضوع که حداقل یک تا دو ماه طول می‌کشد تا هیئت مدیره جدید روی امور باشگاه اشراف کامل پیدا کند، سعی دارد تمامی امور نقل و انتقالات تیم فولاد را شخصاً هدایت کند.
یارگیری تیم فولاد در فصل نقل و انتقالات گرچه با انتقادات فراوانی همراه بود، اما دراگان اسکوچیچ به دفاع تمام قد از خریدهای جدیدش می‌پرداخت و حتی در صفحه اجتماعی خویش با تمجید از بازیکنان جدید فولاد، برای منتقدان کری می‌خواند.
نتایج تیم فولاد خوزستان در دیدارهای تدارکاتی پیش فصل هم مزید برعلت شده بود تا کبک دراگان و دوستان حسابی خروس بخواند. چرخ فوتبال اما در مسابقات رسمی برای فولاد نچرخید و رفته رفته لحن صحبت های سرمربی فولاد تغییر کرد.
این تغییر در یک چهارشنبه شب پاییزی در استادیوم آزادی کاملاً توی ذوق هواداران فولاد زد. همه آنهایی که بارها در تیرماه 94 مصاحبه های تمجیدآمیز دراگان اسکوچیچ درباره بازیکنان جدید فولاد خوزستان را خوانده، دیده یا شنیده بودند، بعد از بازی استقلال و فولاد در استادیوم آزادی از صفحات تلویزیون می‌دیدند و می‌شنیدند که دراگان اسکوچیچ در برابر میکروفون مزدک میرزایی ایستاده و از کیفیت پایین بازیکنانی صحبت می‌کند که در این فصل به فولاد آمده‌اند!
او که در تیرماه 94 بارها به تمجید از مدیران جدید باشگاه فولاد خوزستان پرداخته بود، دیشب در مقابل دوربین شبکه سوم تلویزیون ایران در تلاش بود تا همه مشکلات فولاد را بصورت مستقیم یا غیرمستقیم به مدیریت باشگاه فولاد مرتبط کند و هیچ سهمی از این ناکامی بزرگ برای خود کنار نگذارد.
این تغییر موضع آشکار از سوی دراگان اسکوچیچ که در فصل نقل و انتقالات بارها و بارها به تعریف و تمجید از مدیران باشگاه فولاد پرداخته بود، امری عجیب و غیرمنتظره نبوده، چرا که این مربی کروات همانطور که پیش از این اشاره شد، سابقه رد شدن از هیئت مدیره سابق باشگاه فولاد را هم داشته است.
 حلقه مفقوده این داستان اما موضع رسمی باشگاه فولاد خوزستان است. علیرضا اژدری‌زاده، مدیری که آخرین بار پس از باخت فولاد مقابل سایپا در رسانه‌ها ظاهر شده و به دفاع از دراگان اسکوچیچ پرداخته، مدتی است که مصاحبه رسمی انجام نداده است.
نقل قول هایی از زبان اژدری‌زاده در جلساتی که با هواداران تیم فولاد داشته، تنها اخباری بوده‌اند که طی چند هفته اخیر از طریق رسانه‌ها به هواداران فولاد رسیده‌اند. اخباری که از سوی باشگاه فولاد تأیید یا تکذیب نشده‌اند.
نقل قول های منتشر شده در رسانه‌ها حکایت از آن دارد که علیرضا اژدری‌زاده تمدید قرارداد با دراگان اسکوچیچ را به مدیران پیشین باشگاه منتسب کرده است که اگر اژدری‌زاده چنین صحبتی را مطرح کرده باشد، به معنای اینست که مدیرعامل فولاد با سرمربی این تیم به بن بست رسیده و با مطرح کردن این مسئله که مدیران پیشین باشگاه با اسکوچیچ تمدید قرارداد کرده‌اند، سعی دارد از خود رفع اتهام کند.
این موضوع نشان می‌دهد که ادامه کار دراگان در اهواز، هیچ ارتباطی با اعتقاد فنی باشگاه فولاد به این مربی نداشته و اسکوچیچ فقط به لطف قراردادی که هیچ کس مسئولیت آن را به عهده نگرفته، توانسته بعنوان گرانترین مربی لیگ پانزدهم در باشگاه فولاد بماند.
در این میان، هواداران واقعی تیم فولاد خوزستان، آنهایی که هیچ منفعت مالی از بودن یا نبودن طرفین ماجرا نمی‌برند و بدون نگاه کاسب کارانه به تیم فولاد عشق می‌ورزند، بعنوان بازندگان اصلی این داستان، چشم امید به دخالت مسئولان ارشد استان برای پایان دادن به این بازی خسته کننده دوخته‌اند.
در استانی که اکثر مدیران ارشد آن، از استاندار تا برخی از نمایندگان مجلس، مدیرانی دارای عقبه ورزشی هستند، آیا فریادرسی برای نجات تیم فولاد، قدم پیش می‌گذارد؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد