سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

گزارشی از باران اخیر در استان

معاون هواشناسی خوزستان: بیشترین میزان بارش در هندیجان با 30.9 میلی متر گزارش شده است

اهواز - ایرنا - معاون اداره کل هواشناسی خوزستان گفت: بیشترین میزان بارش در 24 ساعت گذشته در هندیجان با 30.9 میلی متر گزارش شده است.

علیرضا غلامپور یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این در حالی است که با وجود بارش قابل توجه در بسیاری از شهرهای خوزستان در روز جمعه، بارندگی در هندیجان ثبت نشده است.
وی افزود: در 48 ساعت گذشته بستان با 28.5، ماهشهر با 26.1، شوش 25.6، دزفول 20.2 مسجدسلیمان 16.2، ایذه 16.1، دهدز 14، رامهرمز و اهواز 10، گتوند 9، شوشتر 8.5، حسینیه 6.7، لالی 5.8، آبادان 5.6، بهبهان 5.1، شادگان پنج، امیدیه 2.7 و آغاجری 2.5 میلی متر گزارش شده است.
غلامپور ادامه داد: با توجه به رطوبت موجود و عبور امواج ضعیف از منطقه، افزایش ابر و بارش های پراکنده توام با رعد و برق به ویژه در نیمه شرقی و ارتفاعات شمالی در روز یکشنبه دور از انتظار نیست و در مناطق جنوبی و مرکزی خوزستان نیز، مه یا مه رقیق صبحگاهی پیش بینی می شود.
وی گفت: پیش بینی می شود از اواخر وقت روز دوشنبه، با ورود یک سامانه بارشی از غرب، به تدریج موجب بارندگی تا روز چهارشنبه در سطح خوزستان می شود.
از ششم تا نهم آبان نیز، بیشتر نقاط خوزستان شاهد بارش باران بودند که بیشترین میزان بارش در ایذه با 100.9 میلی متر گزارش شد.
وی گفت: در 24 ساعت گذشته آبادان با 28 و دهدز با 9 درجه سانتی گراد به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط استان گزارش شده است.
غلامپور پیش بینی کرد: حداکثر دمای روز یکشنبه اهواز به 25 و صبح فردا دوشنبه حداقل به 18 درجه سانتی گراد برسد.
3004/ 6037

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد