سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مردم خوزستان به پیام‌های فاقد منبع اعتماد نکنند

معاون انتظامی استان خوزستان:
کارون پرس: پیام‌های کلاه‌برداری تحت عنوان برنده شدن در یک قرعه‌کشی برای شهروندان خوزستانی می‌آید و برای اعتماد مبلغی پول نیز به حساب آنان واریز می‌شود
  

به گزارش کارون پرس، معاون انتظامی خوزستان گفت: پیام‌های کلاه‌برداری تحت عنوان برنده شدن در یک قرعه‌کشی برای شهروندان خوزستانی می‌آید و برای اعتماد مبلغی پول نیز به حساب آنان واریز می‌شود اما در آخر سبب خالی شدن حساب پس‌انداز مردم می‌کنند.

سیدرحمان موسوی اظهار داشت: هرگونه پیام فاقد منبع جنبه کلاه‌برداری و یا مزاحمت دارد و مردم خوزستان به این پیام‌ها توجه نکنند.

وی افزود: گاهی نیز کلاه‌برداران اعلام منبع کرده تا اعتماد مردم را به خود جلب کنند اما لازم است که شهروند خوزستانی برای اطمینان با منبع اصلی تماس حاصل کند.معاون انتظامی خوزستان گفت: هم‌استانی‌های خوزستانی پس از اطمینان از منبع اصلی گفته شده و تایید برنده شدن در قرعه‌کشی مربوطه از سوی مسئولان مرکز، اقدام به ارسال شماره کارت خود کنند.

وی عنوان کرد: کلاهبرداران برای جلب اعتماد شهروندان مبلغی را به کارت شهروند واریز کرده و پس از آن برای واریز مبلغ دیگر شماره حساب جدید را درخواست می‌کنند.موسوی اظهار داشت: این روند تا آنجا ادامه پیدا می‌کند تا یک حساب دارای مبلغ بالا به این کلاهبرداران داده شود و سپس حساب اشخاص به صورت کامل تخلیه می‌شود.

وی افزود: مردم خوزستان تذکرات نیروی انتظامی را جدی گرفته و سبب افزایش جرائمی چون سرقت و کلاهبرداری نشوند.

معاون انتظامی خوزستان گفت: همچنین پیام‌هایی که فاقد منبع بوده و جنبه اطلاع‌رسانی و یا موضوعات دیگر دارند به صورت سرکاری هستند.وی عنوان کرد: مردم خوزستان به نکات امنیتی در خیابان دقت کرده و در ورود و خروج از بانک و همچنین در هنگام صحبت با تلفن همراه هشیار باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد