سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر تاسف آور از لالی

نیش زنبور دختر خوزستانی را از پا درآورد

روزنامه ایران , 13 آبان 1394 ساعت 9:26

گروه حوادث: عصر دوشنبه در یک حادثه تلخ، دختری 12 ساله‌ به نام پریسا احمدپور با نیش زنبور در یکی از روستاهای لالی از توابع استان خوزستان جان خود را از دست داد.


این دختر یکی از بهترین دانش‌آموزان کلاس ششم در دبستان شهید احمد جمال‌پور روستای گچ کرسا از توابع لالی بود. او بعد از بازگشت از مدرسه و در خانه، دو بار توسط زنبور گزیده شد و زمانی که پس از دو ساعت به بیمارستان امید لالی منتقل شد همه علائم حیاتی خود را از دست داد.

گفت‌وگو با برادر

علی احمدپور که هنوز در شوک از دست‌دادن خواهر کوچکش است، گفت: بعدازظهر 11 آبان‌ بود که پریسا در خانه در حال بازی‌کردن بود، ناگهان فریاد زد و متوجه شدیم زنبور او را نیش زده است. خیلی ترسیدیم. فوری او را به بیمارستان رساندیم اما از آنجا که هیچ امکاناتی وجود ندارد، خواهرم را از دست دادیم. ما در روستا زندگی می‌کنیم و تا خودمان را به شهرستان لالی رساندیم چون هیچ امکاناتی و هیچگونه پادزهری وجود ندارد، خواهرم ما را تنها گذاشت.

وی گفت: ما 9 خواهر و برادر هستیم که پریسا فرزند پنجم خانواده‌مان بود. ای‌کاش مسئولان رسیدگی کنند تا از این اتفاقات رخ ندهد. ما آنقدر اتفاقی و ناگهانی پریسا را از دست دادیم که برای هیچ کداممان قابل باور نیست و نمی‌توانیم نبودنش را کنارمان قبول کنیم. روستای گچ‌کرسا با 1800 نفر جمعیت از جمله روستاهای پرجمعیت شهرستان لالی و در مسیر جاده لالی به دزفول قرار دارد که فاقد مرکز درمانی است.

دکتر خمسه رئیس شبکه بهداشت و درمان لالی با تأیید این خبر اظهار کرد: با اینکه خانه بهداشت در روستای گچ‌کرسا وجود دارد اما خدمات درمانی در چنین مواردی در روستاها انجام نمی‌شود. البته اورژانس در کوتاه‌ترین زمان ممکن در انتقال مصدومان به بیمارستان‌های اطراف اقدام می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد