سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

استاندار خوزستان باید مسئولیت تنگی نفس مردم را بپذیرد

به گزارش کارون پرس، صید عیسی دارایی درباره تنگی نفس خوزستانی ها گفت:به غیر از مشکلاتی که استان از گذشته داشته است سه سالی می شود که معضل تنگی نفس هم اضافه شده است.
وی ادامه داد:با اولین بارانی که می اید خوزستانی ها خصوصا مردم اهواز دچار مسمومیت می شود در سال ۹۲ قریب به ۲۲ هزارنفر ، در سال ۹۳ قریب به ۱۸ و امسال بیش از ۱۱ هزار نفر تا امروز مسموم شده اند.
دارایی گفت:مجمع نمایندگان خوزستان همان دوسال پیش در این رابطه با رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز جلسه ای داشت داشتیم دکتر ایدنی گفتند “در حال بررسی این موضوع هستیم تا عوامل را شناسایی کنیم” ولی دوسال از ماجرا می گذرد ولی جوابی تا امروز داده نشده است.
وی افزود:برخی می گویند این به خاطر کارخانه هایی است که در داخل و نزدیکی شهرها بنا شده اند اگر واقعا علت این باشد دستگاه های مختلفی در این رابطه مقصر هستند.
 نماینده مردم اندیمشک گفت:مسئولان دولت خصوصا رئیس جمهور باید مسئولیت تنگی نفس خوزستانی ها را به عهده بگیرد وزیران باید پای کار بیایند تا شاید بر برخی از این مشکلاتی که در خوزستان وجود دارد فائق بیاییم.
وی اضافه کرد:استاندار خوزستان باید مسئولیت نفس تنگی مردم را بپذیرد و تیمی را برای بررسی دقیق این موضوع مامور کنند تا عوامل این تنگی نفس ها را روشن کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد