سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

دادگاه عاملان حادثه تروریستی صفی‌آباد دزفول بزودی برگزار می‌شود

فرماندار ویژه دزفول:

دادگاه عاملان حادثه تروریستی صفی‌آباد دزفول بزودی برگزار می‌شود

شناسه خبر: 905536 سرویس: استانها
دستگیری

فرماندار ویژه دزفول گفت: با تلاش و پیگیری شورای تامین شهرستان، نیروهای امنیتی با سرعت عمل نیروی انتظامی عوامل ترور ناجوانمردانه عزاداران حسینی شهر صفی آباد را به سرعت دستگیر کردند و بزودی این افراد در دادگاه قضایی عادلانه سزای عمل خود را خواهند دید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول، حبیب اله آصفی امروز در نشست مشترک فرمانده انتظامی و روسای کلانتری‌های دزفول افزود: توجه به تامین امنیت شهرستان یک هدف و اولویت بخش‌های مختلف اجرایی دزفول است.

وی افزود: تمام مسئولان قضایی و انتظامی دزفول با قدرت و توان خود از امنیت شهروندان دفاع و با عاملین اختلال در امنیت شهرستان با قاطعیت برخورد می‌کنند.

فرماندار ویژه دزفول گفت: توجه به ارتقا شاخص‌های امنیت پایدار یک شاخش مهم در ایجاد بستر توسعه است و این امر با توجه به ماهیت مذهبی و اعتقادی دزفول، نیازمند توجه ویژه است.

وی گفت: با تلاش و پیگیری شورای تامین شهرستان، نیروهای امنیتی با سرعت عمل نیروی انتظامی عوامل ترور ناجوانمردانه عزاداران حسینی شهر صغی آباد را به سرعت دستگیر کردند و بزودی این افراد در دادگاه قضایی عادلانه سزای عمل خود را خواهند دید.

آصفی بیان کرد: هرفعالیت مخل امنیت و آسایش شهروندان و اقتدار نظام اسلامی از سوی مخالفان نظام به سرعت با سرعت عمل قوای انتظامی و قضایی و هوشمندی سربازان گمنام امام زمان (ع) در کمترین زمان مهار می‌شود و هیچ نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

وی افزود: با برقراری امنیت پایدار نوعی آرامش روانی در جامعه حاکم شود تا با پرداختن به مسائل اقتصادی وسرمایه گذاری زمینه افزایش تولید و اشتغال در این شهرستان فراهم شود که این به صورت ویژه شایسته توجه و برنامه ریزی گسترده است.

انتهای پیام/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد