سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از اهواز

 توضیح معاون بیمارستان گلستان شهر اهواز درباره خبر یک بیمار فوت شده

شناسه خبر: 906140 سرویس: استانها
تنگی نفس خوزستان 2

معاون بیمارستان گلستان گفت: یک بیمار از یکی از بیمارستان‌های دیگر به گلستان منتقل شد که به دلیل همزمانی ورود وی با هجوم مراجعانی که به دلیل تنگی نفس وارد بیمارستان شده بودند، سبب شد این اشتباه به وجود بیاید که وی به نیز به این دلیل فوت شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، در هفته‌ای که گذشت مراجعه کم سابقه مردم خوزستان در طول دوروز به مراکز درمانی آن هم به دلیل تنگی نفس و آلودگی هوا سوالات بسیاری را در ذهن مخاطبان رسانه ها برانگیخت و مردم کاملا به حق از رسانه‌ها انتظار داشتند و دارند این موضوع را پیگیری کنند.

در ساعات اولیه انتشار اخبار ازدحام در داروخانه‌ها و بیمارستان‌های اهواز و خوزستان، خبرهایی مبنی بر فوت یک نفر یا چند نفر در کنار آمار چندهزار نفری مراجعان به بیمارستان‌های اهواز مطرح شد که خبرنگار تسنیم نیز برای روشن شدن ماجرا با مسئولان مربوطه تماس حاصل کرد، پس از انتشار خبر یکی از مسئولان بیمارستانی اهواز در تماس با خبرنگار تسنیم تماس گرفت و توضیحاتی ارائه داد.

اسداله چراغی معاون درمان بیمارستان گلستان اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهارداشت: در میان مراجعان به بیمارستان گلستان اهواز در اثر تنگی نفس پس از باران موارد مختلفی وجود داشت که همگی درمان شدند.

وی افزود: در این میان یک مورد فوتی نیز از یکی از بیمارستان‌های دیگر به گلستان منتقل شد که به دلیل همزمانی ورود وی با هجوم مراجعانی که به دلیل تنگی نفس وارد بیمارستان شده بودند، سبب شد این اشتباه به وجود بیاید که وی به نیز به این دلیل فوت شده است.

معاون بیمارستان گلستان اهواز، با تاکید بر ضرورت ارائه آمار دقیق و شفاف و اشاره به تلاش خبرنگاران برای ارائه اطلاعات صحیح گفت: ممکن است در اثر شلوغی و ازدحام و اینکه قصد داشتیم به تمامی مراجعان خدمت رسانی کنیم سهوی آماری ارائه شده باشد که به این ترتیب آن اطلاعات اصلاح می‌شود.

به گزارش تسنیم، باتوجه به سیاست خبرگزاری تسنیم مبنی بر انتشار اخبار دقیق و صحیح و در عین حال همکاری با مسئولان و متولیان رسمی، توضیحات معاون بیمارستان گلستان درباره خبر منتشر می‌شود.

به گزارش تسنیم در ایامی که به دلیل بارندگی و آلودگی هوا مردم خوزستان به بیمارستان‌های اهواز و سایر شهرها مراجعه کردند بیش از 14هزار مورد مراجعه ثبت شده که نشان از بروز یک مشکل جدی زیست محیطی در خوزستان است.

به گفته پزشکان این پدیده می‌تواند به سالخوردگان و بیماران قلبی تنفسی آسیب جدی وارد کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد