سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

به‌زودی پیشرفت‌های مناسبی در جبهه‌های عراق و سوریه رقم خواهد خورد

معاون نیروی زمینی سپاه در اهواز:
به‌زودی پیشرفت‌های مناسبی در جبهه‌های عراق و سوریه رقم خواهد خورد

معاون نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به‌زودی شاهد پیشرفت‌های مناسبی در منطقه و دو کشور جنگ‌زده عراق و سوریه خواهیم بود.

خبرگزاری فارس: به‌زودی پیشرفت‌های مناسبی در جبهه‌های عراق و سوریه رقم خواهد خورد                

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سردار ابوالقاسم فروتن ظهر امروز در مراسم آیین تشییع پیکرهای مطهر سرداران شهید مدافع حرم فرشاد حسونی‌زاده و حمید مختاربند در اهواز اظهار کرد: هدایت و عقلانیتی که امروز در بین جامعه اعم از اهل سنت و تشیع وجود دارد، اجازه رخنه را به گروهک‌های تروریستی نخواهد داد.

وی ادامه داد: این به دلیل قابلیت‌های موجود در کشور و مدیریت مقام معظم رهبری در کشور است.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: مقام معظم رهبری با راهنمایی‌ها و ارشادهای خود جامعه را اداره نمی‌کردند، اگر مقاومت شهدای ما در مرز‌ها و حضور علمای اهل سنت و تشیع نبود، اکنون صحنه‌های ما در داخل کشور بهتر از عراق و سوریه نبود.

فروتن افزود: به برکت عنایات خداوند و بسترهای راهبردی رهبری، جامعه به خوبی اداره و کنترل می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: در حوزه‌های تاکتیکی، شاهد امنیت خوبی هستیم و کسانی که به نوعی شاید هنوز به عمق فاجعه پی نبرده‌اند، متوجه نمی‌شوند که اگر این شهدای عزیز به مناطقی مانند عراق و سوریه نمی‌رفتند چه خطراتی جامعه را تهدید می‌کرد و نگاه و تصورشان چیز دیگری بود.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در این مراسم اشاره کرد: حضور مستشاران ایرانی در صحنه‌های مختلف امنیت پایدار، آسایش و آرامش در منطقه را به دنبال داشته و این برای کسانی که به عنوان مسئول در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی تلاش می‌کنند، مایه افتخار و مباهات است.

فروتن تاکید کرد: با حضور با برکت این عزیزان و تقویت قوایی که ایجاد شده است، شاهد پیشرفت‌های مناسبی در منطقه و دو کشور جنگ‌زده عراق و سوریه که درگیر جنگ‌های داخلی هستند، خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، پیکر مطهر سرداران شهید مدافع حرم، فرشاد حسونی‌زاده و حمید مختاربند ظهر امروز با حضور نمایندگان استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه، خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران و مردم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان و جمعی از عشایر این استان از مقابل حسینیه عاشقان ثارالله اهواز تا چهار راه سلمان فارسی این شهر تشییع شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد