سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار کشفیات انتظامی در استان

سرهنگ یدالله امیری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان گفت: ماموران عملیات ویژه مبارزه با مواد مخدر شهرستان امیدیه با رصد اطلاعاتی، از انتقال یک محموله مواد مخدر از مسیر "دیلم به امیدیه" مطلع شدند، که بلافاصله موضوع را بصورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس با مستقر شدن در محور مواصلاتی " دیلم- امیدیه" و کنترل خودرو های عبوری، یک دستگاه پراید با دو سرنشین که به عنوان اسکورت محموله بودند، شناسایی و دستگیر کردند.

به گفته رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان، لحظاتی بعد ماموران پلیس خودروی وانت پیکان حامل مواد مخدر را شناسایی و در یک اقدام به موقع آن را متوقف کردند.امیری تصریح کرد: پس از انتقال خودرو به مقر انتظامی و بازرسی تخصصی از آن 20 بسته مواد مخدر از نوع تریاک به مقدار 195 کیلو و 500 گرم که بطرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان با اشاره به دستگیری سه سوداگر مرگ در این عملیات، خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شدند.


کشف یک هزارو372شیشه مشروبات الکلی دریکی ازروستاهای هندیجان

سرهنگ علی رئوفی بیان کرد: این کشفیات در روز گذشته جمعه در یک مخروبه در روستای چهل منی از توابع شهرستان هندیجان کشف شد.

وی افزود: در این عملیات افراد متخلف متواری شدند و هیچ یک از متهم ها دستگیر نشدند اما فرماندهی انتظامی شهرستان هندیجان در حال شناسایی این افراد متخلف است.فرمانده نیروی انتظامی شهرستان هندیجان گفت: این مشروبات الکلی از مرز آبی هندیجان وارد این شهرستان شد.

شهرستان بندری هندیجان با 45هزار نفر جمعیت و داشتن 95 کیلومتر مرز آبی در جنوب خوزستان قرار دارد.

منبع: ایرنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد