سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

خودروهای مناسب برای رانندگی شهری

گروهی از مشتریان عاشق اسب بخار بیشتر و سوپر اسپرت های کوپه هستند، حال آنکه دسته دیگر به اس یو وی ها یا همان شاسی بلندها علاقه دارند و برخی نیز کامپکت سوار هستند.

پول‌نیوز، مازیار دانیالی - عوامل مختلفی در جلب مشتریان و میزان فروش کمپانی های تولیدکننده خودرو دخالت دارند. گروهی از مشتریان عاشق اسب بخار بیشتر و سوپر اسپرت های کوپه هستند، حال آنکه دسته دیگر به اس یو وی ها یا همان شاسی بلندها علاقه دارند و برخی نیز کامپکت سوار هستند. به هرترتیب سلایق مختلفی در بازار وجود دارد و همین مساله دامنه تولیدات کمپانی های خودروسازی را گسترده تر می کند.

در این میان بخش گشترده ای از مشتریان به دنبال خرید یک خودروی مناسب برای رانندگی در شهر هستند. این ها را می توان حد وسط های بازار نیز نامید، زیرا خودرویی می خواهند که قدرت مناسبی داشته باشد و به همان میزان مصرف سوخت آن نیز بهینه باشد. راحتی و جادار بودن فضای کابین نیز اینجا خیلی اهمیت دارد. مجموع این فاکتورها می تواند یک محصول را به خودرویی مناسب شهر تبدیل کند. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به خودروهای مدل روز و البته مناسب برای رانندگی شهری، با ما همراه باشید.

کیا فورته

یک خودروی جمع و جور با ظاهری مناسب است. با خرید این خودرو از 10 سال خدمات پس از فروش بهره مند خواهید شد. در قسمت موتور نیز همه چیز خوب به نظر می رسد. 148 اسب بخار برای یک خودروی شهری بسیار ایده آل خواهد بود.

فولکس واگن جی تی آی

یکی از محبوب ترین های فولکس واگن است. شاید باعث تعجب باشد که چرا یه خودروی اسپرت در میان رده بندی ما حضور دارد اما همانطور که عنوان شد سلایق مختلفی در بازار وجود دارند شاید جی تی آر برای یک زوج جوان گزینه ای بسیاری مناسبی باشد.با این خودروی 26 هزار دلاری و 220 اسب بخار خروجی می توان مقداری در شهر ماجراجویی هم داشت.

فورد سی مکس انرژی

برای آنهایی که آینده نگر هستند، سی مکس انرژی یک گزینه بسیار مناسب خواهد بود. انرژی نسخه پلاگین هیبریدی سی مکس است که با آرمان های رانندگی سبز کاملا مطابقت دارد.

فیات 500

بازهم سراغ جوان تر ها می رویم. فیات 500 با ظاهر وینتیج خود برای آنهایی که خواهان جلب توجه هستند، گرینه ای بسیار مناسب است. سابقه این لاین مشهور از فیات به سال 1957 میلادی باز می گردد. اندازه کوچک آن به عنوان یک امتیاز برای رانندگی در شهر محسوب می شود.

مزدا 3

خودرویی اقتصادی با مصرف سوخت بسیار مناسب است. موتور 4 سیلندر آن تا 155 اسب بخار خروجی دارد و از این منظر نیز گزینه ای مناسب محسوب می شود. طراحی فضای داخل کاملا قابل قبول است.

میتسوبیشی میراژ

این کوچولوی ژاپنی با موتور 1.2 لیتری خود تا 74 اسب بخار خروجی می دهد. مصرف سوخت بسیار مناسبی دارد که البته برای یک ماشین 3 سیلندر چنین انتظاری نیز وجود دارد.
هیوندای ولوستر توربو
این خودرو طراحی بسیار جذابی دارد. موتور 4 سیلندر 1.6 لیتری آن با همراهی یک توربوشارژر تا 201 اسب بخار خروجی دارد. ولوستر از آن خودرویی هایی است که تمام اعضا خانواده می توانند با طراحی آن ارتباط برقرار کنند.

اسمارت فورتو

گاهی اوقات لازم است تا در شهر متفاوت باشیم. برای کسانی که چنین هدفی را دنبال می کنند، اسمارت فورتو ابزاری بسیار کارآمد خواهد بود. موتور 3 سیلندر آن تا 89 اسب بخار خروجی دارد که بسیار ایده آل به نظر می رسد.

مینی کوپر 4 در

مینی با تولید این مدل در واقع بدنبال جذب طیف وسیع تری از مشتریان و مبدل شدن به یک خودروی خانوادگی بوده است. موتور 2 لیتری آن تا 189 اسب بخار خروجی دارد که می توانید حسابی با آن ماجراجویی کنید.

فورد فوکس

خودرویی ایده آل، خوش ساخت و با طراحی مناسب برای خانواده است. موتور 4 سیلندر آن تا 160 اسب بخار خروجی دارد که می تواند تمامی نیازهای خودرویی یک خانواده را پاسخگو باشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد