سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مطالبات معوق کارگران خوزستانی نگران کننده است

مطالبات معوق کارگران خوزستانی نگران کننده است 

                  

ایلنا: دبیر اجرایی خانه کارگر خوزستان با توجه به اعتراضات اخیر کارگری در استان گفت: این مشکلات ناشی از عدم نظارت دستگاه‌های متولی و ناظر بر قوانین مترتب به جامعه‌ی کارگری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، آقایار حسینی اظهار داشت: وضعیت واحدهای کارگریِ نامطلوب و عدم دریافت حقوق به‌موقع کارگران، زندگی آن‌ها را دچار مشکل نموده است.

دبیر اجرایی خانه کارگر خوزستان اضافه گفت: درحالی‌که بیشتر اعتراضات کارگری ما فقط برای دریافت حقوق معوق می‌باشد، این اعتراضات در کشورهای دیگر جایگاهی ندارند و کارگران آن‌ها بیشتر برای ارتقاء وضعیت شغلی و دست‌یابی به رفاه بیشتر و بهبود محیط کار، اعتراض می‌کنند، در حالیکه کارگران ما به دلیل پیگیری حقوق معوق خود، فرصت پرداختن به اینگونه مطالبات را ندارند.

حسینی تصریح نمود: اینکه وجود اینگونه مشکلات کارگری در خوزستان نشأت‌گرفته از چه چیزی می‌تواند باشد، نیاز است تشکلات کارگری استان، این موضوع را بیشتر مورد کنکاش قرار دهند.

وی افزود: اگر این مشکلات ناشی از عدم نظارت دستگاه‌های متولی و ناظر بر قوانین مترتب به جامعه‌ی کارگری است، چه کسی باید پاسخگو باشد؟ و چرا در استان‌های دیگر این‌گونه نیست و مشکلات کارگران کمتر است؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد