سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

طرح کاهش حقوق کارگران شهرداری در شورای شهر اهواز

شورای شهر

صدوهشتمین جلسه علنی شورای شهر اهواز مانند گذشته با حاشیه‌های فراوانی روبه‌رو بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، عصر امروز صدوهشتمین جلسه علنی شورای شهر اهواز با حاشیه‌هایی برگزار شد.

در این جلسه ناجی سواری، نائب رئیس شورای شهر اهواز و همچنین حجت‌الاسلام‌ والمسلمین کاظم سواری، عضور شورای شهر اهواز بر سر نوبت نطق خود دچار مشکل شدند.

ناجی سواری، نائب رئیس شورای شهر اهواز خطاب به این عضو شورا، اظهار داشت: به علت سمت نایب رئیس این نهاد شهری ابتدا باید من نطق کنم که این صحبت با واکنش شدید حجت‌الاسلام‌ والمسلمین کاظم سواری روبه‌رو شد.

از دیگر حاشیه‌های این جلسه اعتراض یکی از شهروندان اهوازی به عملکرد ضعیف شورای شهر اهواز بود.

این شهروند اهوازی اظهار داشت: فضای سبز منطقه زیتون اهواز در حال تخریب از سوی عده‌ای برای ساخت‌وساز ساختمانی است.

وی افزود: افرادی که اقدام به تخریب فضای سبز منطقه زیتون می‌کنند، هیچ‌گونه مجوزی برای ساخت‌وساز و عمل خود تا کنون نداشته و به تازگی مجوز و سند برای زمین فضای سبز منطقه زیتون اهواز گرفته‌اند.

شهروند معترض اهوازی گفت: این فضای سبز بیش‌از 30سال است که در این منطقه قرار دارد و تا به حال صاحبی برای آن مشخص نشده بود.

وی عنوان کرد: افرادی که اقدام به تخریب این فضای سبز می‌کنند من را تهدید کرده اما متاسفانه اعضاء شورای شهر با وجود درخواست‌های مکرر به حرف‌های من توجهی نمی‌کنند.

این صحبت‌ها واکنش شدید یکی دیگر از شهروندان اهوازی را به‌دنبال داشت که با تذکر رئیس شورای شهر اهواز، این مسئله خاتمه یافت.

حاشیه دیگر این جلسه مربوط به کاهش حقوق کارگران شهرداری اهواز بود که برخی از اعضاء عدم مدیریت صحیح منابع مالی در شهرداری اهواز و در نتیجه آن جبران کمبود بودجه را از حقوق کارگران شهرداری اهواز عنوان کردند.

برخی از اعضاء گفتند کارگرانی که باید حقوق و مزایای آنان افزایش یابد، شهرداری اهواز به علت عدم مناسب مدیریت مالی، کسری بودجه خود را به وسیله کاهش حقوق کارگران زحمتکش شهرداری جبران می‌کند.

حسین حیدری، عضو شورای شهر اهواز، اظهار داشت: از سال 1391 هر ساله 21میلیارد تومان بودجه جهت خرید اتوبوس به شهرداری اهواز پرداخت شده اما تا به حال با گذشت 4سال یک اتوبوس هم به ناوگان حمل‌ونقل عمومی اهواز اضافه نشده است.

بحث برابری دستمزد اضافه کاری نیز با انتقاد علی ناصری، عضو شورای شهر اهواز روبه‌رو شد و وی آن را برخلاف عدالت عنوان کرد.

در این جلسه رای‌گیری به منظور تعیین اعضاء به عنوان مسئول کمیسیون‌های شورای شهر اهواز نیز انجام شد.

به گزارش تسنیم، کاهش حقوق کارگران شهرداری اهواز در حالی انجام شد که هفته گذشته قرارداد 5میلیارد تومانی شهرداری اهواز با سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح به تصویب شورای شهر اهواز رسید.

انتهای پیام/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد