سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

مرحله دوم و پایانی لیگ برتر کشتی فرنگی کشور با حضور تیم‌های شرکت فنی و مهندسی پدیده دو کوهه اندیمشک و سینا صنعت ایذه برگزار می‌شود. 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، این هفته از رقابت‌ها 23 و 24 مهرماه در اسلام‌آباد غرب برگزار می‌شود.

تیم‌های شرکت فنی و مهندسی پدیده دوکوهه اندیمشک و سینا صنعت ایذه به عنوان نمایندگان استان خوزستان در بخش فرنگی این مسابقات شرکت می‌کنند. مرحله نخست این پیکارها در قالب دو گروه چهار تیمی برگزار شد که نمایندگان اندیمشک و ایذه هر کدام در گروه‌های خود به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند. مجموع امتیازات مراحل اول و دوم این مسابقات، قهرمان این دوره از رقابت‌ها را مشخص می‌کند.

تیم‌های ملی‌حفاری و مناطق‌نفت‌خیزجنوب در هفته دوم لیگ برتر وزنه‌برداری کشور شرکت می‌کنند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، هفته دوم لیگ 23 و 24 مهرماه در تهران برگزار می‌شود. ملی‌حفاری و مناطق‌نفت‌خیزجنوب، نمایندگان خوزستان در این لیگ هستند.در هفته نخست این رقابت‌ها در بین هشت تیم حاضر، مناطق‌نفت‌خیزجنوب و ملی‌حفاری به ترتیب جایگاه‌های ششم و هفتم را به دست آوردند.ملی‌حفاری که سال گذشته عنوان نایب‌قهرمانی لیگ برتر وزنه‌برداری کشور را به دست آورده بود، امسال همانند تیم مناطق‌نفت‌خیزجنوب با رویکرد پشتوانه‌سازی و با ترکیبی که 99 درصد آن بومی است، پا به این رقابت‌ها گذاشته است.

رقابت‌های دارت بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان به مناسبت “هفته تربیت‌بدنی و ورزش“ برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، این مسابقات 23 مهرماه با همکاری کانون هموفیلی استان و هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان، در اهواز برگزار می‌شود. این رقابت‌ها در سالن انجمن هموفیلی استان واقع در خیابان فروردین گلستان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان تا فردا (22 مهرماه) می‌توانند با تماس با شماره 33754363 به صورت تلفنی ثبت‌نام کنند. در پایان این مسابقات به نفرات اول تا پنجم حکم قهرمانی و جوایزی اهدا می‌شود.

دو و میدانی‌‌کاران خوزستانی در مسابقات قهرمانی جوانان کشور با حریفان خود رقابت می‌کنند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، این مسابقات 23 و 24 مهرماه در مجموعه اختصاصی دو و میدانی آفتاب انقلاب تهران برگزار می‌شود و تیم استان با هشت ورزشکار در آن شرکت می‌کند. سیداسماعیل موسوی، امیر هزامی، مصطفی فروزش، حسین نصیری، حسین احمدی، عباس کلانتر، محمد اسیوندنژاد و صادق صبحانی از خوزستان در این رقابت‌‌ها شرکت می‌کنند. سعید پویا نیز به عنوان مربی و سرپرست، تیم استان را در این دوره از مسابقات همراهی می‌کند.

هفته دوم لیگ دسته دو فوتبال کشور
شهرآورد نفتی‌ها، این بار در لیگ دو/ خوزستانی‌ها به دنبال نخستین 3 امتیاز

تیم‌های خوزستانی که هفته نخست را بدون پیروزی پشت سر گذاشتند، در هفته دوم لیگ دسته دو فوتبال کشور در اندیشه کسب نخستین پیروزی خود هستند.

خبرگزاری فارس: شهرآورد نفتی‌ها، این بار در لیگ دو/ خوزستانی‌ها به دنبال نخستین 3 امتیاز                

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، هفته دوم لیگ دسته دو فوتبال کشور در حالی از عصر چهارشنبه 22 مهرماه جاری در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود که پنج تیم خوزستانی حاضر در این رقابت‌ها در نخستین گام، تنها موفق به کسب یک امتیاز شدند.

در همین راستا، شهرداری ماهشهر که به تازگی به لیگ دسته دوم فوتبال کشور صعود کرده و بازی هفته نخست این تیم به دلایل نامعلومی به تعویق افتاده، در این هفته باید به تهران سفر کند تا در مقابل خونه به خونه پایتخت قرار گیرد.

شهرداری در این دیدار از سیمای دسته دومی خود رونمایی خواهد کرد تا عیار تیمی خود را به علاقمندان به این تیم نشان دهد، قضاوت این دیدار بر عهده «مهدی اجاقی» است، ضمن اینکه «داوود عروجلو» و «شاهین شریعتی» وی را در امر داوری این دیدار یاری خواهند کرد.

در دیگر دیدار نمایندگان خوزستان، در امیدیه یک دیدار حساس و جالب انگیز بین دو تیم نفتی جنوب خوزستان برگزار می‌شود که در آن، نفت نوین آبادان به میهمانی نفت امیدیه‌ای خواهد رفت که «علیرضا فیروزی» را به عنوان سرمربی در کنار خود می‌بیند.

فیروزی که موفق شد در هفته نخست، بازی سه بر یک باخته را در تهران و در مقابل استقلال آبی پایتخت با تساوی سه بر سه تعویض کند، در این دیدار به مصاف همشهریان آبادانی خود می‌رود تا یک دیدار جذاب را برای علاقمندان رقم خورد.

نفتی‌های آبادان نیز در هفته نخست در یک هوای فوق‌العاده بد و غبارآلود در آبادان میزبان هف سمنان بودند که با وجود ارائه یک بازی محکم و تکنیکی، در دقیقه 92 با یک ضربه پنالتی توانستند یک امتیاز از میدان خانگی دشت کنند.

در همین چارچوب، این دو تیم عصر چهارشنبه به میزبانی ورزشگاه شهدای نفت امیدیه به مصاف هم خواهند رفت، قضاوت این دیدار بر عهده «امید جمشیدی» خواهد بود و آقایان «مهدی امامی» و «مرتضی فاطمی» وی را در امر داوری این دیدار یاری می‌کنند.

در دیگر دیدار نمایندگان خوزستان، تیم فولاد «ب» اهواز که هفته نخست را در بوشهر با شکست آغاز کرده بود، در این هفته در یک دیدار خانگی از صنعت ساری پذیرایی می‌کند.

فولادی‌ها حال با تغییرات 100درصدی در ترکیب بازیکنان و کادر فنی و حتی مدیریت باشگاه، قصد دارند فولاد نوین دیگری را تشکیل داده و بر سر زبان‌ها جاری کنند، البته اگر مشکلات غالب بر این تیم اجازه چنین کاری را بدهد.

این تیم نیز عصر چهارشنبه در ورزشگاه اختصاصی فولاد خوزستان به مصاف نماینده ساری می‌رود، قضاوت این دیدار نیز بر عهده «جواد واحد» است و «حمید نادری» و «بهمن عبدالهی» نیز او را در امر قضاوت این دیدار همراهی می‌کنند.

کارون اهواز، آخرین نماینده استان خوزستان است که روز چهارشنبه در ورزشگاه خانگی خود باید از اکسین البرز پذیرایی کند.

این تیم که در هفته نخست به کرمانشاه سفر کرده بود، به توفیقی جزء شکست دو بر یک دست نیافت و در این هفته قصد دارد نخستین سه امتیاز خانگی را کسب کند.

این تیم که به در هفته دوم با دومین سرمربی خود به میدان خواهد رفت، چند سالی‌ست که بی‌نتیجه در لیگ دو در جا می‌زند و نه قصد صعود کرده و نه شایسته سقوط بوده است.

این دیدار را «حسین اداوی» داوری می‌کند و «رضا حیدری» و «امید صالحی»، اداوی را در امر قضاوت یاری می‌کنند.

هفته دوم لیگ دسته دو فوتبال کشور عصر چهارشنبه 22 مهرماه جاری در شهرهای مختلف به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، در هفته دوم لیگ دسته دو فوتبال کشور، دو تیم نفت امیدیه و نفت آبادان شهرآورد خوزستانی و نفتی این رقابت‌ها را برگزار خواهند کرد، کارون اهواز در خانه از اکسین البرز پذیرایی می‌کند، شهرداری ماهشهر به تهران سفر می‌کند تادر مقابل خونه به خونه قرار گیرد و فولاد «ب» اهواز در ورزشگاه اختصاصی خود پذیرای صنعت ساری است. 

انتهای پیام/72013/ق30

مسابقات جام مهر اروند
قهرمانی تیم کیک‌بوکسینگ آبادان در مسابقات خوزستان

تیم کیک‌بوکسینگ آبادان در مسابقات استانی جام مهر اروند عنوان نخست را به خود اختصاص داد.

خبرگزاری فارس: قهرمانی تیم کیک‌بوکسینگ آبادان در مسابقات خوزستان                

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، در یکی از مهیج‌ترین مسابقات جشنواره مهر اروند، تیم‌های کیک‌بوکسینگ استان خوزستان در آبادان به مصاف یکدیگر رفتند.

در این دوره از مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی استان خوزستان، شش تیم از شهرهای آبادان، خرمشهر، شادگان، ماهشهر، بندر امام و اهواز شرکت داشتند.

در این دوره از رقابت‌ها 80 کیک بوکسینگ کار در سالن‌های آزادگان و بوکس آبادان با یکدیگر مبارزه کردند.

در پایان این رقابت‌ها تیم آبادان با کسب 12 مدال طلا، پنج نقره و چهار برنز جایگاه نخست را به خود اختصاص داد و تیم‌های شادگان و بندر امام نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، دومین مسابقات جشنواره فرهنگی ورزشی مهر اروند ویژه شکست حصر آبادان در قالب 42 هیئت ورزشی و در 63 رشته ورزشی با همکاری اداره ورزش و جوانان آبادان و سازمان منطقه آزاد اروند از هشتم شهریورماه امسال آغاز و تا 24 مهرماه جاری ادامه دارد.

انتهای پیام/72025/ق10

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد