سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی استان

سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان:
«زلاتکو جوانوویچ» به نفت آبادان پیوست

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان از پیوستن «زلاتکو جوانوویچ» اهل کشور بوسنی به تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان خبر داد.

خبرگزاری فارس: «زلاتکو جوانوویچ» به نفت آبادان پیوست                

هماد سامری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان، اظهار کرد: بازیکن سابق تیم بسکتبال توزین الکتریک کاشان که پدیده خارجی لیگ بر‌تر بود، به تیم پالایش نفت آبادان پیوست. وی ادامه داد: «زلاتکو جوانوویچ» 30 ساله اهل کشور بوسنی است و در پست‌های یک و دو برای تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در لیگ حرفه‌ای بازی خواهد کرد. سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان تصریح کرد: این بازیکن برای یک فصل قرارداد خود را با تیم پالایش نفت آبادان منعقد کرده و به‌زودی در تمرینات این تیم شرکت خواهد کرد. سامری با اشاره به‌وضعیت تیم پالایش نفت آبادان و نحوه آماده‌سازی این تیم برای حضور در لیگ حرفه‌ای افزود: تمرینات این تیم مدت زیادی آغاز شده است، اما با اضافه شدن ملی پوشان به تیم، همچنین با آمدن بازیکن خارجی به شکل جدی و هدفمندتر دنبال خواهد شد. 

وی خاطرنشان کرد: به‌طور حتم با انجام تمرینات و پشت سر گذاشتن دوران بدنسازی، به شرایط مطلوبی خواهیم رسید و پیش‌بینی فصل خوبی را برای تیم نفت آبادان دارم. به گزارش خبرگزاری فارس، فصل جدید لیگ حرفه‌ای بسکتبال کشور، هفتم آبان سال جاری با شرکت دوازده تیم آغاز خواهد شد، تیم پالایش نفت آبادان فصل گذشته این رقابت‌ها، در اولین تجربه خود در سطح اول بسکتبال کشور موفق به کسب مقام پنجم شد. 

رئیس هیئت دوومیدانی خرمشهر:
دوومیدانی خرمشهر عنوان قهرمانی لیگ باشگاه‌های خوزستان کسب کرد / محرومیت تیم یک شایعه است

رئیس هیئت دوومیدانی خرمشهر از کسب عنوان قهرمانی در دومین مرحله از رقابت‌های دوومیدانی لیگ باشگاه‌های خوزستان خبر داد.

امیر مسعودیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از کسب عنوان قهرمانی در دومین مرحله از رقابت‌های دوومیدانی لیگ باشگاه‌های خوزستان خبر داد و اظهار کرد: تیم اروند خرمشهر در دومین مرحله از رقابت‌های دوومیدانی لیگ باشگاه‌های خوزستان که در استادیوم تختی اهواز با شرکت 13تیم و 254 ورزشکار برگزار شده بود به عنوان قهرمانی دست یافت.وی ادامه داد: خرمشهر با کسب 71 امتیاز سکوی نخست را تصاحب کرد و در ادامه تیم‌های مقاومت خوزستان و گتوند به ترتیب با کسب امتیازهای 58 و 56 به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.رئیس هیئت دوومیدانی خرمشهر در ادامه با بیان اینکه خبر محروم شدن این تیم در فضای مجازی شایعه‌ای بیش نیست، خاطر‌نشان کرد: تیم اروند خرمشهر در دور نخست این رقابت‌ها نیز عنوان قهرمانی را از آن خود ساخته بود و محروم کردن این تیم با این سابقه درخشان امری منطقی نیست.مسعودیان با اشاره به مشکلات اعزام تیم‌ها به مسابقات‌های مختلف، مسئله مالی را بزرگ‌ترین مشکل برشمرد و افزود: در این دور از مسابقات نیز با این مشکل مواجه بوده‌ایم که استرس زیادی را بر ما تحمیل کرد اما در ‌‌نهایت با پیگیری‌های انجام شده برای تامین وسیله نقلیه و همچنین تامین اعتبار مورد نیاز توسط اداره ورزش و جوانان خرمشهر، موفق به شرکت در مسابقات و کسب عنوان قهرمانی دیگری شدیم.

جشنواره بازی‌های بومی محلی استان خوزستان با نام «دا» در ایذه برگزار شد

جشنوراه بازی‌های بومی محلی استان خوزستان امشب در شهرستان ایذه به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایذه، جشنواره بازی‌های بومی محلی استان خوزستان با نام «دا» امشب در بخش سوسن این شهرستان به پایان رسید.

در این جشنواره دو تیم از شهرستان ایذه و تیم هایی از شهرستان‌های ایذه، هفتکل، باوی و باغملک حضور داشتند و هر کدام به اجرای برنامه ها و آیین بومی محلی خود پرداختند.در این جشنواره تعداد زیادی از مردم روستاهای بخش سوسن در روستای لولو، محل برگزاری این جشنواره حضور داشتند.

در قسمت های مختلف این برنامه از هر یک از برگزیدگان با اهدای جوایزی تجلیل به عمل آمد.جشنواره با اجرای موسیقی توسط کوهیار بخیتاری و بهمن حسینی و اجرای برنامه شعر خوانی توسط چند تن از شاعران استانی حاضر در این برنامه همراه بود.این برنامه تا ساعات پایانی امروز ادامه داشت.

با کسب 15 مدال‌ رنگارنگ
بانوان ووشوکار آبادانی در مسابقات قهرمانی کشور خوش درخشیدند

سرمربی تیم هیئت ووشوی بانوان آبادان از کسب 15 مدال رنگارنگ توسط بانوان آبادانی در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

ایران منوچهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان از موفقیت ووشوکاران آینده‌ساز شهر آبادان در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد و اظهار کرد: بانوان نونهال، نوجوان و جوان آبادانی در رقابت‌های قهرمانی کشور با کسب 15 مدال خوش درخشیدند. 

وی ادامه داد: در این مسابقات که در ماهدشت کرج برگزار شد، بانوان آبادانی در سه رده نونهالان، نوجوانان و جوانان به 15 مدال رنگارنگ دست یافتند. 

نایب رئیس هیئت و سرمربی تیم ووشوی آبادان تصریح کرد: در این رقابت‌ها «غزل محمد اصل» در فرم دائو شو یک مدال طلا و در فرم دولین یک نقره، همچنین «آیناز عباسپوری» در فرم گوئن شو یک نقره و در فرم دولین یک برنز را برای تیم آبادان به ارمغان آوردند. 

منوچهری افزود: «فاطمه ابراهیمی» نیز در فرم جین شو یک نقره و در فرم دولین نیز یک برنز برای آبادانی‌ها کسب کرد. 

سرمربی تیم ووشوی بانوان آبادان عنوان کرد: «حدیث خلفیان» و «نیایش میزبانی» و «مهرسا چوبداران» نیز در فرم دولین موفق به کسب طلا شدند و به بدین ترتیب این نفرات در رده نونهالان، آبادان را صاحب 9 مدال رنگارنگ کردند. وی به حضور یک نوجوان و دو جوان در تیم منتخب آبادان در این رقابت‌ها اشاره کرد: «آیدا عباسپوری» نیز که در رده نوجوانان بر روی تاتامی رفت، در فرم تایچی چوان یک مدال برنز و در فرم تایچی جین یک نقره را از آن خود کرد. 

منوچهری اضافه کرد: در دره جوانان نیز «یاسمن دشتی» در فرم چانگ یک به مدال برنز رسید و در فرم جین شو نیز صاحب یک نقره شد. 

سرمربی تیم ووشوی بانوان آبادان خاطرنشان کرد: «غزاله داریس» دیگر ووشو کار جوان آبادانی نیز با کسب دو مدال برنز در فرم‌های تایچی جوان و تایچی جین به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد. نایب رئیس هیئت ووشو آبادان در پایان گفت: عنوان تیمی آبادان در این رقابت‌ها، مطابق معمول متعاقبا از سوی فدراسیون اعلام خواهد شد. 

سرپرست تیم نفت مسجدسلیمان:
فدراسیون فوتبال تکلیف نفت مسجدسلیمان را مشخص کند

سرپرست تیم نفت مسجدسلیمان خواستار تعیین تکلیف دو بازی لغو شده این تیم در لیگ دسته اول فوتبال کشور شد.

داریوش حسن‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در خوزستان، در خصوص دیدار هفته گذشته این تیم مقابل فجرسپاسی که منجر به باخت این تیم و صعود تیم شیرازی به صدر جدول شد اظهار کرد: تیم فجر مزد زحمات خود را در دقیقه 95 گرفت و با توپی که بازیکنان ما لو دادند به تک گل سه امتیازی خود دست یافت. 

وی ادامه داد: فجر تیم خوبی است و یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ بر‌تر می باشد، ما سعی کردیم با یک بازی بسته در این دیدار گلی را دریافت نکنیم که متاسفانه این خواسته ما ناکام ماند، گرفتن یک امتیاز در شیراز از تیم فجر هم برای ما غنیمت بود. 

سرپرست تیم نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: تمرینات تیم به طور منظم در حال پیگیری است و مجموعه تیم مهیای دیدار با ایرانجوان بوشهر در روز دوشنبه است. 

حسن‌پور عنوان کرد: در این دیدار قطعا برای برد به میدان خواهیم رفت و برای کسب این مهم تیم نفت مسجدسلیمان تمام نفرات خود را در این دیدار به همراه خواهد داشت. 

وی افزود: خوشبختانه هواداران فهیم مسجدسلیمانی حاشیه‌ای را متوجه تیم خود نکرده‌اند، ولی طبیعی ست که آن‌ها نیز از تیم محبوب خود برد می‌خواهند و با تعیین تکلیف دو دیدار لغو شده نفت مقابل پاس همدان و داماش گیلان، مطمئنا شرایط برای ما بهتر رقم خواهد خورد. 

سرپرست تیم نفت مسجدسلیمان با ابراز گلایه نسبت به تعلل در اعلام رای دو دیدار لغو شده این تیم مقابل پاس همدان و داماش گیلان اشاره کرد: از فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی می‌خواهیم که هر چه سریع‌تر تکلیف این دو دیدار را مشخص کند تا تیم نفت بر روی امتیازات خود برنامه ریزی کند و لیگ دسته اول را از بلاتکلیفی در آورد. 

حسن‌پور خاطرنشان کرد: در دیدار روز دوشنبه نیز بدون محروم و مصدوم به دیدار حریف بوشهری خود می‌رویم و راهی جز شکست این تیم نخواهیم داشت. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد