سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

در یک حرکت جوانمردانه قهرمان آسیا مدال طلای خود را به مادر سه شهید اهدا کرد

دزفول - ایرنا - صادق سهرابی قهرمان مسابقات کشتی آسیا در سال 2005 مدال طلای خود را به مادر شهیدان صالح نژاد اهدا کرد.

به گزارش ایرنا در آیینی که روز سه شنبه به منظور تجلیل از صبر و استقامت مادر سه شهید دفاع مقدس در دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول برگزار شد مدال طلای این سرباز بسیجی به مادر شهیدان عبدالمجید،عبدالحمید و محمدرضا صالح نژاد اهدا شد.
این سرباز وظیفه کسب مدال قهرمانی مسابقات کشتی آسیایی ژاپن را در مقابل ایثار ، فداکاری و صبر خانواده معظم شهدا اقدامی ناچیز دانست و گفت:با وجودیکه برای کسب این مقام تلاش زیادی کردم اما کار من در برابر ایثار شهدا بسیار ناچیز است.
وی افزود:برای ادای دین به خانواده معظم شهدا مدال طلای مسابقات آسیایی خود را به مادر شهیدان صالح نژاد اهدا کردم.
نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول نیز در این آیین گفت:شهدا ستاره ایثار،مقاومت و اسطوره فداکاری هستند که خودباوری ،ایمان و اعتماد بنفس آنها غیرقابل توصیف است.
حجت الاسلام سید اسماعیل علوی ضمن تقدیر از خانواده شهیدان صالح نژاد به ویژه مادر این شهدا به دلیل صبر و استقامت گفت:هرکدام از این شهدا الگو و اسوه بودند که از مادیات گذشتند.
فرمانده بسیج ادارات دزفول نیز در این آیین گفت:وقتی ورزشکار دزفولی در اقدامی مدال طلای خود را تقدیم به مادر شهید کرد مبنای کار ما انتخاب مادر شهیدی بود که سه شهید را در دوران دفاع مقدس تقدیم کرده است.
سید عزیزالله پژوهیده با اشاره به اینکه در دزفول دو خانواده روغنی و صالح نژاد سه شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم کرده اند افزود:این مدال طلای بازیهای آسیایی به صورت نمادین و به نمایندگی از کلیه مادران شهید به مادر شهیدان صالح نژاد تقدیم شد.
وی با اشاره به خاطراتی از شهیدان صالح نژاد گفت:شهید عبدالمجید صالح نژاد در سن 26 سالگی ،شهید عبدالحمید صالح نژاد در سن 24 سالگی و شهید محمدرضا صالح نژاد در سن 19 سالگی به شهادت رسیدند که باید ایثارگری این سه شهید در تاریخ ثبت شود.
در این آیین ورزشکار بسیجی با اهدای مدال طلای بازیهای آسیایی به مادر شهیدان صالح نژاد تقدیر کرد و ضمن پاسداشت صبر و استقامت این مادر شهید بر گوشه چادر این مادر بوسه زد.
در این آیین همچنین توسط دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول از مادر شهیدان صالح نژاد و ورزشکار بسیجی با هدایایی تجلیل به عمل آمد.
7278/6068

انتهای پیام /*
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد