سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

یک دوره مسابقه تیراندازی خانوادگی در اهواز برگزار می‌شود.

سیدسالار محمدنیا، رییس هیات تیراندازی استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: این مسابقه قرار است در سطح محلات برگزار شود که از ساعت 17 فردا (چهارشنبه) در شهرک قائم و روز پنج‌شنبه در شهرک نفت انجام می‌شود.

وی گفت: این مسابقات به همت شرکت ملی‌حفاری و هیات تیراندازی استان در سطح محلات برگزار خواهد شد.

رییس هیات تیراندازی خوزستان عنوان کرد: هیات استان این آمادگی را دارد که با همکاری دیگر ارگان‌های استان، چنین مسابقاتی را در سطح محلات اهواز برگزار کند.

بانوان ووشوکار خوزستانی در مسابقات قهرمانی استان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، این پیکارها با شرکت بیش از 100 ورزشکار از شهرهای مختلف استان برگزار خواهد شد.رقابت‌های قهرمانی ووشو بانوان استان، پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری به میزبانی اهواز و در هر دو بخش تالو و ساندا انجام خواهد شد.مسابقات تالو در سالن آکادمی ووشو مجموعه ورزشی تختی و مسابقات ساندا در سالن قدس اهواز برگزار خواهد شد.

نفرات برتر این رقابت‌ها به مسابقات انتخابی تیم‌ملی که بهمن ماه سال جاری به میزبانی آبادان و خرمشهر برگزار می‌شود، راه پیدا می‌کنند.

جودوکاران خوزستانی به اردوی تیم‌ملی نوجوانان دعوت شدند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، محمد و یاسین خوشبین از استان خوزستان در اوزان 50- و 66- کیلوگرم به همراه 12 جودوکار نوجوان دیگر از سراسر کشور به این اردو فراخوانده شدند. این اردو از ششم مهرماه در مجموعه ورزشی شهید کبکانیان تهران آغاز شده است و چهاردهم مهرماه به پایان می‌رسد. تیم‌ملی نوجوانان ایران خود را برای حضور در مسابقات آسیایی که از چهاردهم مهرماه در تایلند آغاز خواهد شد، آماده می‌کند. در حال حاضر حضور محمد خوشبین در ترکیب تیم اعزامی به مسابقات آسیایی قطعی شده است و تکلیف سایر نفرات باقی مانده، در این مرحله از اردو مشخص می‌شود.

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: به نظرم حداقل تا یکی دو هفته دیگر می‌توانیم خودمان را در جمع مدعیان ببینیم.

حبیب خدریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، در خصوص غیبت تیم داماش گیلان مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته هشتم لیگ دسته یک کشور اظهارکرد: این بازی روز گذشته (دوشنبه) برگزار نشد و آن‌طور که ما خبردار شدیم این تیم مشکل مالی داشت و نتوانست مشکل مالی‌اش را برطرف کند. گویا روز گذشته این تیم تمرین کرده است و خود را برای بازی هفته آینده که در گیلان است، آماده می‌کند. وی بیان کرد: ما برای این بازی به زمین مسابقه رفتیم، کادر داوری و ناظر بازی هم آمد و پس از سه جلسه محرومیت از حضور هواداران، آن‌ها هم آمده بودند ولی تیم داماش نیامد. هر تیمی که مشکل داشته باشد و در مسابقه حضور پیدا نکند، سه امتیاز به حریف آن می‌رسد و ان‌شاءالله این سه امتیاز را به تیم ما هم بدهند. 

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در ادامه درباره شرایط این تیم در فصل جدید لیگ دسته یک کشور و امید به صعود به لیگ برتر، گفت: گفتن این موضوع کمی سخت است. تمرینات تیم ما دیر آغاز شد ولی انتظار می‌رفت که تیم در مسابقات به شکل منسجم خود برسد که خدا را شکر به همین صورت هم است و اکنون تیم پس از گذشت یک ماه از مسابقات شکل ثابت پیدا کرده و کمی هماهنگ شده است و نتایج مورد نظر را هم کسب کرده‌ایم. وی افزود: به هر حال با طولانی شدن مسابقات، تیم‌هایی که از بضاعت مالی کمتری برخوردار هستند، کم‌کم ضعف‌های‌شان مشخص می‌شود و شروع به کناره‌گیری و عدم حضور در مسابقات می‌کنند ولی بحث، بحث رقابت برای صعود به لیگ برتر است و به نظرم باید تحمل کنیم تا مسابقات حداقل به نیم‌فصل برسد تا شخصیت تیم‌ها مشخص شود. 

خدریان گفت: تیم ما یکسری نقایص دارد و باید چند بازیکن به تیم اضافه شوند ولی به نظرم حداقل تا یکی دو هفته دیگر می‌توانیم خودمان را در جمع مدعیان ببینیم و به نظرم می‌توانیم یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر باشیم.

سنگنورد خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فراخوانده شد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، سعید صفری در رشته بولدرینگ رده سنی بزرگسالان به اردوی تیم‌ملی دعوت شد. پیش از این نیز رضا چالشی در رشته بولدرینگ رده سنی بزرگسالان و نگار رضایی در رشته سرطناب رده سنی جوانان از استان خوزستان به این اردو فراخوانده شده بودند.اردوی تیم‌ملی از هشتم تا دهم مهرماه در قزوین برگزار می‌شود. تیم‌ملی خود را برای شرکت در مسابقات آسیایی 2015 و 2016 آماده می‌کند.

قائم‌مقام باشگاه استقلال اهواز با بیان این‌که در کادرفنی تیم حتما تغییراتی خواهیم داشت و این تغییرات باید انجام شود، گفت:‌ بازیکنانی هم که تمرین را ترک کرده‌اند باید در کمیته انضباطی باشگاه پاسخگو باشند.

کارون یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، در خصوص شرایط این تیم، کنار گذاشته شدن چهار بازیکن تا اطلاع ثانوی و تغییر در کادرفنی به صحبت پرداخت که در ادامه می‌خوانید.

* در ابتدا درباره شرایط نه چندان خوب تیم توضیح دهید.

حسینی و آشوبی، دو سه هفته‌ای است که در تمرینات تیم نیستند. این دو بازیکن مشکل مسکن دارند که آقای آشوبی با خود من و حسینی با آقای ملکی در این خصوص هماهنگ کرده بودند. غلامی، قزلگچی، سالارزاده و مجیدی هم که به دلیل پرداخت نشدن مطالبات‌شان، پیش از بازی با گسترش فولاد، تمرین را ترک کردند. ما برای بازی با گسترش فولاد علاوه بر این شش بازیکن، طالب ریکانی و عادل کلاه‌کج را هم به دلیل محرومیت و میلاد پاک‌پرور را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم، یعنی از 11 نفری که باید وارد زمین می‌شدند، 9 نفر به دلایل مختلف در تیم حضور نداشتند.

همه این موضوع را از این جنبه نگاه می‌کنند که چرا این بازیکنان نیستند و چرا مشکل دارید، ولی بیایند از این جنبه نگاه کنند که ما در بازی با گسترش فولاد، 9 بازیکن جوانان را وارد زمین کردیم که جواب هم دادند. ما کاری به افکار عمومی کل ایران نداریم اما افکار عمومی استان و اهواز باید در این زمینه با ما همکاری و ما را تشویق کنند که داریم چنین تحولی را در باشگاه ایجاد می‌کنیم. یک بار هم جنبه مثبت این موضوع را نگاه کنند. به هر حال شاید قضا و قدر بود که این نفرات در تیم ما نباشند. باید به خودمان ببالیم که این‌قدر جوان داریم و می‌توانیم جایگزین کنیم.

این تیم را من نبستم و شاید دو سه هفته پس از این‌که تیم کامل شد، به تیم اضافه شدم و آن‌هایی که در فوتبال هستند خصوصیات اخلاقی من را می‌دانند؛ من کلا دوست دارم یک تیم جوان در مسابقات داشته باشم و شاید اول فصل اگر من می‌خواستم این تیم را ببندم، 50 درصد این بازیکنان در تیم نبودند، چرا که اعتقاد دارم هر چه به جوانان روی آوریم، در طولانی مدت بیشتر جواب می‌گیریم. به هر حال ما اکنون این ریسک را کرده‌ایم و انتظار هم داریم که به ما کمک کنند، نه این‌که به صورت مرتب به ما بگویند که این چهار بازیکن به این صورت شدند.

همه باید کمی صبور باشند و به ما اجازه دهند که کار خودمان را انجام دهیم. ما در پنج بازی لیگ برتر و یک بازی جام حذفی که تمام این نفرات را داشتیم و بازیکن محروم و یا بازیکنی هم که قهر کرده باشد، نداشتیم، پنج امتیاز به دست آوردیم و فقط یک بازی با بازیکنان جوانان و امیدمان شرکت کردیم که امتیاز نگرفتیم و چیز خاصی پیش نیامد. ما جام حذفی را با بازیکنان بزرگسال‌مان از دست دادیم، یعنی این نفرات هم کار شاقی برای ما نکردند که اکنون بگوییم این نفرات نبودند و به این صورت شد.

آقای غلامی، بازیکن بزرگی است ولی در بازی‌هایی که برای ما به میدان رفته است، یک گل هم به ثمر نرساند. بازیکن بزرگ باید در زمین بزرگی کند نه این‌که فقط اسم او در زمین باشد. بازیکن باید در زمین بزرگی کند تا بگوییم که او بازیکن بزرگی است.

* به نظر می‌رسد تیم در حال از دست دادن زمان است.

20 روز زمان داریم تا این قضیه را جمع کنیم. از عصر فردا (چهارشنبه) نیز تمرینات تیم از سر گرفته می‌شود. با دو سه بازیکن هم که به درد تیم می‌خورند، صحبت کرده‌ایم که به تیم اضافه خواهند شد. ما دو جای خالی داریم که می‌توانیم دو بازیکن ایرانی آزاد را جذب کنیم. به یک هافبک و دفاع وسط خوب هم نیاز داریم. در خط حمله نیز جوانان‌ تیم خیال‌‌مان را راحت کردند که در این پست جواب می‌دهند. کمی در بخش دفاعی مشکل داریم که باید آن را ترمیم کنیم. ترجیحاً می‌خواهیم بازیکن ایرانی جذب کنیم.

* در نهایت تکلیف غلامی، قزلگچی، مجیدی و سالارزاده چه می‌شود؟

ما به این بازیکنان نگفتیم که بروند؛ این نفرات یک روز قبل از بازی با گسترش فولاد در تمرین تیم شرکت نکردند. من با آن‌ها تماس گرفتم که چرا به تمرین نمی‌آیید که گفتند تا زمانی که پول‌مان را ندهید، نمی‌آییم و این یعنی چه؟ به هر حال وقتی بازیکن به تمرین نیاید و بعد هم به این صورت بگوید، یعنی نمی‌خواهم بازی کنم و ما هم نمی‌توانیم تا روز مسابقه منتظر آن‌ها بمانیم تا همان روز به ما بگویند که نمی‌آییم و آن‌ها به همین دلیل در لیست 18 نفره قرار نگرفتند.

من پیام آقای غلامی را دارم که به من پیام داد و عنوان کرده بود که بچه‌ها ساک خود را بسته‌اند و دارند به فرودگاه می‌روند و حتی اسم هم آورد و گفت آقای سالارزاده ساک خود را بسته است و دارد به فرودگاه می‌رود که به تهران برود، با این اوصاف این نفرات انتظار دارند آن‌ها را در لیست 18 نفره هم می‌گذاشتیم؟

از همه این‌ها مهم‌تر که آن‌ها رفتند و اصلا ما نخواستیم آن‌ها را بازی دهیم. چرا آن‌ها باید مصاحبه کنند و آن هم به دروغ علیه باشگاه. اصلاً ما نخواستیم از آن‌ها استفاده کنیم و آیا این حق طبیعی مربی تیم هست یا خیر؟ برای چه آن‌ها اردوی تیم را ترک کردند و به تهران رفتند؟ حالا هم که رفتند، چرا شروع به مصاحبه کردند. در بند قرارداد بازیکن هست که بازیکن حق مصاحبه علیه باشگاه را ندارد. همه این خلاف‌ها را انجام داده‌اند و آن موقع انتظار دارند که ما با آن‌ها چه کار کنیم و آیا بگوییم اشکال ندارد؟ یک جو این چنینی را علیه باشگاه ایجاد کردند و آبروی باشگاه را بردند و مسلما باید این نفرات به کمیته انضباطی باشگاه بیایند و پاسخگو باشند و اگر به این صورت نباشد، سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

آشوبی و حسینی که با هماهنگی خودمان رفتند. آشوبی مشکل مسکن داشت و انتظار زیادی هم نداشت و درخواست خانه داشت که پیگیر این موضوع بود و من خودم به او اجازه دادم. موضوع حسینی فرق دارد و ظاهراً او از آقای ملکی اجازه گرفته است و از قبل از این که من بیایم، او در تمرینات تیم نبود. صد درصد پیگیر مشکل مسکن آن‌ها هستیم.

* با این شرایط قصد دارید مطالبات بازیکنان را چه زمانی پرداخت کنید؟

تا هفته آینده این مطالبات پرداخت می‌شود و باید بگویم آقای غلامی تاکنون 27 میلیون تومان از باشگاه دریافت کرده است و 20 درصد از مطالبات آقای سالارزاده هم پرداخت شده است. غلامی صبح پنج‌شنبه آپارتمانش را دید و قرار بود که روز شنبه قرارداد آن بسته شود و حتی با من تماس گرفت که آپارتمان را دیدم و خوب است و قرارداد آن را ببندیم ولی بعد عصر پنج‌شنبه سر تمرین حاضر نشد.

به هر حال یک بازیکن که نباید این همه توقع داشته باشد. این نفرات در هتل هدیه اهواز زندگی می‌کنند که شرایط خوبی دارد ولی بعد می‌گویند جا و مکان مناسبی نداشتیم. هر بازی دو دست لباس می‌گیرند بعد می‌گویند لباس درست و حسابی نداشتیم. فولاد برای هر پنج بازی یک دست لباس به بازیکنان می‌دهد آن وقت بازیکنان ما برای هر بازی دو دست لباس گرفته‌اند و همه بازیکنان شاهد هستند و حتی می‌توانید از عادل کلاه‌کج بپرسید.

* حواشی اطراف تیم بسیار زیاد شده است، چگونه می‌خواهید این وضعیت را سر و سامان دهید؟

این حواشی به درون تیم ورود پیدا کرده است و تیمی که دو سه بازیکن به این صورت داشته باشد، می‌خواهید حواشی وارد آن تیم نشود؟ چطور می‌شود تمام بازیکنان به تمرین بیایند و فقط این چهار بازیکن نیایند؟ تیم 30 بازیکن دارد. آقای غلامی از ملوان، سپاهان و پرسپولیس چک دارد و چطور این چک‌ها را که تاریخ‌شان به سه چهار سال پیش برمی‌گردد جلوی دوربین نیاورد و نشان بدهد، آن وقت چک باشگاه ما را در برنامه نود نشان می‌دهد؟ آن وقت انتظار دارند با این رفتاری که داشته‌اند با آن‌ها چطور رفتار کنیم و آیا انتظار دارند که به آن‌ها بگوییم دست شما درد نکند؟ آبروی استان و باشگاه را برده‌اید و بفرمایید باز هم این کار را انجام دهید؟ این بازیکنان باید تکلیف‌شان در کمیته انضباطی مشخص شود.

* به نظر می‌آید باشگاه هم چندان تمایلی به ادامه همکاری با این نفرات ندارد.

ما می‌گوییم هر چه قانون گفت. البته آقای سالارزاده پس از ترک تمرین تیم، مصاحبه‌ای نداشت و رفتار ما با این بازیکن متفاوت است ولی با غلامی، مجیدی و قزلگچی که علیه باشگاه مصاحبه کردند به صورت دیگری رفتار می‌کنیم. به هر حال رفتار باشگاه با بازیکنی که سرش پایین است و منتظر است که ببیند باشگاه چه کار می‌کند، با بازیکنی که باشگاه را زیر سوال می‌برد، صد درصد متفاوت است. مقررات و قانون است و ما هم فراتر از قانون که نمی‌توانیم کاری انجام دهیم. به هر حال ما آنچه که کمیته انضباطی در نظر می‌گیرد، در خصوص این نفرات اعمال می‌کنیم. تیم‌مان جمع و جور می‌شود و ما خیلی از این چیزها دیده‌ایم و این موارد برای ما طبیعی است و ان‌شاءالله نمی‌گذاریم که فرصت از دست برود.

* صحبت پایانی...

حتما در کادر فنی تغییراتی خواهیم داشت و این تغییرات هم باید انجام شود. به هر حال نیامدن هواداران به ورزشگاه به خاطر عدم نتیجه‌گیری تیم است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد