سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

انتقال پیکر کشته‌شدگان خوزستانی حادثه منا از امروز

مدیر کل سازمان حج و زیارت خوزستان خبر داد
انتقال پیکر کشته‌شدگان خوزستانی حادثه منا از امروز

مدیر کل سازمان حج و زیارت خوزستان از انتقال پیکر کشته‌شدگان خوزستانی حادثه منا از امروز و برنامه‌ریزی برای دفن آنها در قطعه شهدا خبر داد.

خبرگزاری فارس: انتقال پیکر کشته‌شدگان خوزستانی حادثه منا از امروز                

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، ناصر حویزاوی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: «عبدالستار شنیاری نصاری» و «امین باوی» افرادی هستند که در فاجعه منا جان خود را از دست داده و «حسن بغلامی»، «حسین بیت‌غانم»، «فواد مشعلی‌زاده» و «محمدسعید سعیدی‌راد» از مفقودشدگان حادثه منا هستند.

وی تصریح کرد: خانواده عبدالستار شنیاری تقاضای دفن وی در مکه را دارند و خانواده امین باوی درخواست تقاضای دفن در اهواز را کرده‌اند.

مدیر کل سازمان حج و زیارت خوزستان افزود: برای تشییع و دفن مرحوم عبدالستار شنیاری با دفتر نمایندگی در عربستان مکاتبه شده ولی هنوز رسما اجازه صادر نشده است.حویزاوی با بیان اینکه همه کشته شدگان و مفقودان این حادثه اهل آبادان هستند گفت: فرستادن اجساد از امروز آغاز می‌شود و برای استقبال از پیکر آنها تمهیدات لازم برای برگزاری مراسمی در خور شان انجام می‌گیرد.

وی همچنین عنوان کرد: برای این منظور با فرودگاه و فرمانداری آبادان و همچنین با بنیاد شهید و امور ایثارگران برای دفن در قطعه شهدا هماهنگی‌های لازم در حال انجام است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد