سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک افتخاری دیگر برای خوزستان

تعاونی مرزداران شادگان با 19 میلیون دلار صادرات تعاونی برتر ملی شد

شادگان-ایرنا-تعاونی مرزداران شادگان برای سه سال متوالی رتبه برتر تعاونی های کشور را کسب کرده است، این تعاونی با صادرات 19 میلیون دلار کالا از شلمچه طی سال گذشته و رعایت شاخص های صادراتی، رتبه برترتعاونی ملی سال 94 ر ا نیز از آن خود کرد.

غلامعلی شاوردی مؤسس تعاونی مرزداران شادگان در خصوص کسب رتبه برتر ملی از سوی این تعاونی در گفت و گو با ایرنا، اشتغالزایی، صادرات و واردات، تهیه کالاهای اساسی برای استفاده سهامداران و حضور مؤثر در همایش های کشوری را از شاخصه های موفقیت تعاونی مرزنشینان شادگان عنوان کرد.
شاوردی با بیان رقابت این تعاونی بین 520 تعاونی فعال کشور و کسب عنوان برتر ملی، بیان کرد: تعاونی مرزداران شادگان با پنج هزار عضو در سال 85 شروع به کار کردت و هم اکنون 87 هزار عضو دارد.
وی در سال 93 به عنوان نمونه استانی در کسب درآمد معرفی شد.
شاوردی افزود:با همکاری و حمایت اداره کل تعاون استان خوزستان، اداره تعاون و فرمانداری شادگان توانستیم، بیشترین صادرات را در سال گذشته داشته باشیم و صادرات 19 میلیون دلاری تعاونی های مرزنشینان شادگان گواه این موفقیت است.
این فعال اقتصادی با بیان میزان اشتغالزایی این شرکت در شادگان برای بومیان شهرستان، ادامه داد:پرسنل دائم این تعاونی 15 نفر است که به طور ثابت در این تعاونی مشغول به کار هستند و 50 نفر اشتغال پاره وقت دارند.
مؤسس تعاونی مرزداران شادگان سود تضمینی و تقسیم شده این شرکت تعاونی در سال 93 را پنج هزار میلیارد ریال اعلام کرد.
6010/6125

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد