سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

ارتقاء پنج پله ای رتبه خوزستان در کنکور 94

دزفول - ایرنا - معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان از ارتقاء پنج پله ای رتبه خوزستان در کنکور 94 خبر داد.

حرج چلداوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در دزفول افزود:در سالهای گذشته خوزستان رتبه های 26 و 27 را درکنکور داشت که امسال با پنج پله صعود به رتبه 21 کشوری ارتقاءیافت.
وی با اشاره به رشد دانش آموزان و آموزگاران خوزستانی در زمینه پژوهش از کمبود اعتبارات حوزه پژوهش انتقاد کرد و گفت:دانش آموزان و معلمان در زمینه اجرای طرح های پژوهشی با مشکل کمبود اعتبار روبرو هستند.
معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت:با حفظ و حراست از آرمان های انقلاب و تربیت نیروی انسانی توانمند ایران اسلامی به کشوری قدرتمند در تولید علم در جهان تبدیل شده است.
چلداوی به کمک های خیرین خوزستان به آموزش و پرورش نیز اشاره کرد و گفت:آموزش و پرورش برای رفع کمبودها به خیرین مدرسه ساز و خیرین آموزشی نیاز دارد به طوریکه بدون کمک خیرین کار آموزش و پرورش تعطیل می شود.
وی اظهار کرد:با استقبال افراد خیر و نیک اندیش ساخت مدارس و کمک به آموزش و پرورش در استان خوزستان به رقابتی بین خیرین تبدیل شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد