سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک اقدام خداپسندانه استاندار خوزستان

استاندار خوزستان 75 درصد حقوق یک ماه خود را به مدارس عشایر خوزستان هدیه داد

اهواز - ایرنا - استاندار خوزستان 75 درصد حقوق خود را در یک چک به تاریخ پنجم مهر ماه 1395 به مناسبت شکست حصر آبادان به مدارس عشایر خوزستان هدیه داد.

به گزارش ایرنا عبدالحسن مقتدایی روز چهارشنبه در مراسم نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه ابتدایی در منطقه عشایری چلگه تنگه چویل در شهرستان باغملک اظهار کرد: 75 درصد حقوق خود را که معادل یکصد میلیون ریال است به مدارس عشایر خوزستان هدیه می دهم و از مسئولان استان نیز تقاضا دارم در کمک رسانی به مناطق محروم مشارکت کنند.
وی افزود: به اشتباه در جلسه ای عنوان کردم که 35 درصد حقوق خود را به مدارس عشایر خوزستان پرداخت می کنم که خیلی از افراد اعتراضاتی به گفته من داشتند اما در واقع 75 درصد حقوق یک ماهه خود را به مدارس عشایر استان پرداخت می کنم.
مقتدایی ادامه داد: همچنین مدرسه عشایری چلگه تنگه چویل از توابع شهر صیدون در شهرستان باغملک که شرایط نامناسبی دارد تخریب و بازسازی می شود و در سال جدید تحویل آموزش و پرورش عشایر استان و دانش آموزان این منطقه می شود.
استاندار خوزستان با اشاره به اینکه مسئولان خوزستانی باید اهل کمک به مناطق محروم باشند تصریح کرد: باید برای ساخت امکانات رفاهی و مدرسه در خوزستان در بین مسئولان رقابت باشد.
وی اضافه کرد: افرادی که فکر می کنند خوزستان با داشتن نفت بهشت برین است بدانند بسیاری از مناطق نفت خیز خوزستان در محرومیت کامل هستند.
آیین نواختن زنگ تحصیلی جدید در مدرسه ابتدایی منطقه عشایری چلگه تنگه چویل در شهرستان باغملک با حضور علی زرافشان، معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.
6065/3004/7158

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد