سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از شهرداری اهواز

واگذاری دو قطعه زمین از سوی شهرداری اهواز به دبیر تشخیص مصلحت نظام جهت ساخت حسینیه
کارون پرس: شورای اسلامی شهر اهواز در نود و نهمین جلسه علنی خود، واگذاری 324 مترمربع زمین را جهت ساخت حسینیه در کوی رمضان را مصوب کرد.
  

به گزارش کارون پرس؛ شورای اسلامی شهر اهواز در نود و نهمین جلسه علنی خود، واگذاری دو پلاک زمین به مساحت ۳۲۴ مترمربع به محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام جهت ساخت یک حسینیه در کوی رمضان را مصوب کرد.
 
شورای شهر اهواز همچنین در این جلسه، واگذاری دو پلاک زمین به محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برای ساخت حسینیه را تصویب کرد،این زمین به مساحت ۳۲۴ مترمربع در کوی رمضان واقع است و قرار است علاوه بر حسینیه، یک مجتمع فرهنگی و بنیاد خیریه در آن ساخته شود.
این درخواست جزو برنامه های نود و نهمین جلسه شورای شهر نبود و از سوی نماینده محسن رضایی طرح و با رای نمایندگان شورا در دستورکار قرار گرفت.
شنیده‌ها درباره این موضوع حاکی از این است که آن دو پلاک زمین با اختیار شهردار واگذار شده و توجیه این واگذاری نیز از سوی شهرداری این مورد است که در واقع شهرداری در نقاط مختلف شهر برای مؤسسات خیریه و حسینیه اجازه بهره برداری از یک زمین یا املاک شهرداری را، دارد این مسئله درباره زمین فوق نیز صدق می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد