سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از شادگان

مدیرعامل شرکت فولاد استان خوزستان:

شرکت فولاد شادگان به زودی به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرعامل شرکت فولاد استان خوزستان گفت: فولاد شادگان در حال حاضر ۸۶درصد پیشرفت داشته و به زودی این طرح به بهره‌برداری می‌رسد.

عبدالمجید شریفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: در خرید مواداولیه برای تامین مایحتاج فولاد خوزستان تمرکزمان از خرید درون استانی است.

وی افزود: روند خرید از بازار داخلی درون استانی روند روبه رشدی داشته به‌گونه‌ای که در سال 1391به میزان54درصد، سال1392 به میزان63درصد و در سال گذشته به میزان حدود90درصد خرید داخلی از استان خوزستان داشتیم.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: خرید چهارماه نخست امسال نیز به میزان839میلیارد تومان بوده که 80درصد آن از منابع استان خوزستان تامین شده است.

وی عنوان کرد: درچهارماه نخست امسال 665میلیارد تومان مواداولیه و مایحتاج فولاد خوزستان از منابع درون استانی تامین شده است.

شریفی اظهار داشت: لازمه پیشرفت در استان را حمایت از خرید داخل استانی می‌دانیم و اقدامات در راستای اشتغال و افزایش درآمد جوانان خوزستانی را با جدیت انجام می‌دهیم.

وی افزود: درحال حاضر به منظور راه‌اندازی فولاد شادگان 610میلیارد تومان هزینه شده و این طرح توان اشتغال1200 نفر از جوانان را دارد.

مدیرعامل شرکت فولاد استان خوزستان ابراز امیدواری کرد که با توجه به پیشرفت 86درصدی فولاد شادگان به زودی شاهد بهره‌برداری این طرح عظیم باشیم.

انتهای پیام/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد