سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز استان

اعلام آمادگی کنسرسیوم هندی – ایرانی – کره ای برای سرمایه گذاری در ساخت شهر انرژی در خوزستان

اهواز - ایرنا - یک کنسرسیوم هندی – ایرانی – کره ای برای سرمایه گذاری در زمینه ساخت پروژه بزرگ شهر انرژی در خوزستان اعلام آمادگی کرد.

به گزارش ایرنا، 10 نفر از اعضای این کنسرسیوم در قالب هیاتی روز یکشنبه با استاندار خوزستان و مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط در این استان دیدار و گفت و گو و در زمینه مبحث مختلف ساخت این پروژه بحث و تبادل نظر کردند.
شارما، سرگروه هندی هیات سرمایه گذاری هندی – ایرانی – کره ای(شرکت اینترپرایز) در دیدار با استاندار خوزستان از آمادگی شرکت برای احداث نیروگاه خورشیدی در خوزستان خبر داد و گفت: احداث این نیروگاه برای حوزه محدودی نیست و برای اشتغالزایی برنامه ریزی شده که خوزستان از این مزیت بهره مند شود.
وی با اشاره به فعالیت این شرکت در ساخت و ساز جاده ای افزود: با تخصصی که داریم می توانیم در هر هفته سه کیلومتر راه بسازیم و دانش فنی ما به شکلی است که راه ساخته شده تحت تاثیر شرایط اقلیمی قرار نمی گیرد.
شارما همچنین به برخورداری این شرکت از فناوری ساخت خانه های پیش ساخته با مشارکت شرکت کره ای اشاره کرد.
وی گفت: فعالیت ما به شکلی است که در اجرای پروژه ها 30درصد سرمایه گذاری توسط کارفرمای ایرانی و 70درصد دیگر توسط شرکت خارجی انجام می شود.
پارک کیوک هیو، عضو شرکت کره ای هم گفت: برای ساخت شهر انرژی در خوزستان به تامین یک هزار و 600مگاوات برق در قالب ساخت نیروگاه های گازی، خورشیدی و ترکیبی نیاز است و در بخش راه آمادگی اجرای پروژه های مورد نیاز وجود دارد.
وی افزود: ساخت این شهر انرژی به 10میلیارد دلار سرمایه گذاری نیاز دارد که امکان تامین کامل این هزینه از سوی کنسرسیوم وجود دارد.
کیوک هیو مساحت زمین مورد نیاز برای اجرای پروژه را 10هزار هکتار اعلام کرد و گفت:در ساخت راه هم حاضریم با شرکت هندی پروژه های مشترک انجام دهیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد