سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر هنری از ایذه

رئیس اداره ارشاد ایذه خبر داد
کسب مقام سوم «تئاتر خیابانی» خوزستان توسط هنرمندان ایذه‌ای

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه از کسب مقام سوم هنرمندان این شهرستان در جشنواره «تئاتر خیابانی» استانی خبر داد.

خبرگزاری فارس: کسب مقام سوم «تئاتر خیابانی» خوزستان توسط هنرمندان ایذه‌ای                

رضا صیدعالی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ایذه با اشاره به پایان یافتن جشنواره تئاتر خیابانی خوزستان اظهار کرد: در این جشنواره آثار برگزیده مرحله اول قرار داشتند و در پایان آثار منتخب استانی انتخاب شد.

وی افزود: نمایش «همیشه راهی هست» به کارگردانی رضا زمان‌زاده با حضور در جمع آثار برگزیده مرحله اول، در مرحله دوم نیز جزو آثار برتر قرار گرفت و با کسب مقام سومی به‌کار خود پایان داد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه با اشاره به کسب مقام‌های انفرادی هنرمندان این شهرستان در روز پایانی خاطرنشان کرد: در بخش بازیگر بزرگسال احسان آذربنیاد موفق به کسب مقام سوم و از بازی مهدی محمودی به‌عنوان بازیگر بزرگسال و محمد مهدی حاتمی در بخش بازیگر خردسال تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، حضور رضا صیدعالی به‌عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایذه باعث جان بخشیدن دوباره به تمام بخش‌های هنری و فرهنگی شد و در تمام رشته‌های هنری علاوه بر به‌روز شدن، دست‌خوش تحول جدید و باعث جاری شدن خون تازه‌ای در رگ‌های آن شد.

موفقیت‌ها و تحولات چند‌ماهه اخیر کانون‌های هنری و فرهنگی در اداره ارشاد شهرستان، نشان از توجه و عزم جدی این هنرمند مسئول در اداره ارشاد ایذه و تلاش وی برای احیای دوباره و دست‌یابی مجدد به جایگاه واقعی هنرمندان این خطه در استان دارد.

شایان ذکر است که رضا صیدعالی یکی از با سابقه‌ترین بازیگران تئاتر استان خوزستان و جز خوشنویسان برگزیده به‌حساب می‌آید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد