سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از مرکز استان

معاون حقوقی رییس جمهوری وارد اهواز شد

اهواز - ایرنا - معاون حقوقی رییس جمهوری صبح شنبه در راس هیاتی از طریق فرودگاه اهواز وارد این شهر شد.

به گزارش ایرنا، الهام امین زاده در بدو ورود به فرودگاه اهواز مورد استقبال عبدالحسن مقتدایی، استاندار خوزستان و فرج ا... خبیر، معاون سیاسی، اجتماعی استاندار قرار گرفت.
معاون حقوقی رییس جمهوری در بدو ورود به اهواز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار ایرناگفت: طرح 550 هزار هکتاری موسوم به طرح رهبری، راهبردی ترین طرحی است که در دولت تدبیر و امید پیگیری می شود.
وی اظهارکرد: بنده در کابینه شاهد هستم که وزاری جهاد کشاورزی و نیرو در این طرح به جد پای کار هستند.
وی افزود: در هفته دولت قرار بر این شد که هر یک از اعضای هیات دولت در یکی از استان ها مستقر شود و من خوشحال هستم که در استان خوزستان به عنوان یکی از استان های زرخیز کشور به لحاظ منابع متعدد انرژی های فسیلی و تجدید ناپذیر و توانمند در زمینه صادرات کالاهای غیر نفتی حضور دارم.
امین زاده با اشاره به برگزاری نخستین نشست اعضای شورای حقوقی دستگاه های اجرایی کشور در خوزستان در دی 92 ادامه داد: آمده ایم تا ببینیم این شورا در این دو سال چه اقداماتی انجام داده و گزارشی جامعی از عملکرد دولت در خوزستان ارایه کنیم.
معاون حقوقی رییس جمهوری از طرح مسایلی در نشست شورای اداری و شورای حقوقی دستگاه های اجرایی خوزستان اعم از مسایل حقوقی بین دستگاه های اجرایی در سفر یک روزه خود به خوزستان خبر داد و گفت: اگر مشکلاتی در خصوص اختلافات بین دستگاه های اجرایی استان باشد آمادگی داریم که اقداماتی در این زمینه انجام دهیم.
معاون حقوقی رییس جمهوری در سفر یک روزه خود به استان خوزستان، ادای احترام به مقام شامخ شهدا در گلزار شهدای اهواز، دیدار با نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز و حضور در نشست اعضای شورای هماهنگی حقوقی دستگاه های اجرایی و شورای اداری استان خوزستان را در برنامه های خود دارد.
در پایان سفر هم مقرر شده معاون حقوقی رییس جمهوری در جمع خبرنگاران حاضر، و به سوالات آنان پاسخ دهد.
سفرهای استانی مقامات کشوری در چارچوب تشریح عملکرد دولت یازهم صورت می گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد