سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

نماینده خرمشهر: عملکرد سازمان منطقه آزاد اروند ضعیف است

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد سازمان منطقه آزاد اروند در خرمشهر بسیار ضعیف بوده است.

عبدالله سامری در گفت ​و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: بسیاری از مسئولان سازمان منطقه آزاد اروند به دنبال مسائل و منفعت سیاسی خود هستند و به اسم منطقه آزاد اروند و از جیب بیت​المال برای سیاسی بازی​های خود هزینه می​کنند.

وی افزود: بسیاری از پروژه​های این سازمان در خرمشهر حدود 9 سال است که نیمه تمام مانده و در این پروژه‌ها اختلاس​هایی شده است که باید به آن‌ها رسیدگی کرد.

سامری تصریح داد: هیچ ارگان نظارتی وجود ندارد که به منطقه آزاد رسیدگی کند و مشخص نیست چرا بسیاری از پروژه​های این سازمان نیمه کاره مانده و برای اتمام آن هیچ تلاشی انجام نمی‌شود.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: عملکرد منطقه آزاد اروند در پروژه​های عمرانی بسیار ضعیف بوده است و گوش شنوایی برای صدای ما وجود ندارد. مسئولان منطقه آزاد اروند سعی ندارند مشکلات موجود را حل کنند و فقط به دنبال فعالیت​های سیاسی خود هستند که دولت تدبیر و امید باید به آن رسیدگی کند.

وی افزود: انتظار داریم مسئولان دولتی و اعضای کابینه تدابیری بیاندیشند تا مشکلات خرمشهر در زمینه منطقه آزاد اروند رفع شود و در نهایت بتوان به عمران این شهر کمک کرد.

سامری در خصوص بحث تحقیق و تفحص در منطقه آزاد اروند اظهارکرد: موضوع تحقیق و تفحص از این سازمان محقق و در مجلس نیز رأی آورده است و مسئولان و بازرسان در منطقه آزاد مستقر شده​اند تا بتوانند در این زمینه شفاف​ شود.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف از تحقیق و تفحص تقویت کردن منطقه آزاد اروند و استخراج تخلفات و سوء استفاده​هایی است که باید شفاف​سازی و به آن‌ها رسیدگی شود.

سامری ادامه داد: با شفاف​سازی اموراتی که در این منطقه رقم می​خورد، می​توان به مدیران این منطقه کمک کرد تا بتواند در تصمیمات خود بهتر عمل کنند و نقش خود را در عمران خرمشهر به خوبی ایفا کنند.

وی با این‌که منطقه آزاد اروند یک قطب اقتصادی است، عنوان کرد: یکی از مشکلات این منطقه این است که مدیران آن به مسائل اقتصادی تسلط کافی ندارند که باید به این مسأله نیز توجه شود و از مدیرانی استفاده کرد که دوره​های عالی اقتصادی دیده باشند و بتوانند مسائل اقتصادی این منطقه را به خوبی مدیریت کنند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد