سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر مطبوعاتی از خوزستان

در جلسه‌ای رسمی
اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات خوزستان مشخص شدند

خانه مطبوعات خوزستان پس از هشت سال بلاتکلیفی در جلسه امروز اعضای هیئت مدیره خود را شناخت.

خبرگزاری فارس: اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات خوزستان مشخص شدند                

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، در این انتخابات که امروز برگزار شد در بخش مدیر مسئولی حسین حسین نژادیان و محمدرضا ایزدی حائز اکثریت آرا شدند.

در بخش خبرگزاری‌ها از بین دو نامزد آقایان بهداروند از خبرگزاری ایرنا و منادی از خبرگزاری تسنیم، مجید منادی حائز اکثریت آرا شد.

در بخش روزنامه نگاران نیز حسین جوانمردزاده، شهریار هرمزی و نوید لیموچی حائز اکثریت شدند.

در بخش سرپرستان روزنامه‌های سراسری نیز حسن فارسی زاده و در بخش بازرسان غلامرضا فروغی‌نیا  و رضا عزیزنیا به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

قرار بود اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان پس از پایان رای‌گیری نتایج را به صورت رسمی اعلام کند که تا لحظه مخابره خبر این اتفاق صورت نگرفت.

بنا به اعلام یک منبع مطلع به خبرگزاری فارس قرار است فردا هیئت مدیره قبلی خانه مطبوعات خوزستان نظر خود را در خصوص انتخابات اعلام و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان نیز پس از آن نسبت به تایید و رد آن اقدام و نتیجه به صورت رسمی اطلاع‌رسانی شود.

به گزارش فارس، به دلیل ضعف اساسنامه تهیه و ارائه شده توسط معاونت مطبوعاتی ارشاد و عدم شناخت از واقعیت جامعه امروز رسانه‌ای در سطح استانها، اکثریت جامعه رسانه‌ای، امکان عضویت در این خانه را نیافتند.

یکی از مشکل جدی خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای برای عضویت در خانه مطبوعات لزوم داشتن بیمه مستمر بوده که از یک سو با توجه به قطع بیمه ارشاد از ابتدای سالجاری و از سوی دیگر فعالیت بدون بیمه عمده روزنامه‌نگاران و خبرنگاران، تعداد کثیری از فعالان مطبوعاتی از عضویت در این تشکل صنفی محروم شدند و امکان شرکت در انتخابات را نداشتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد