سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از شلمچه

در اعتراض به توهین هاشمی رفسنجانی به روستائیان
آقای هاشمی؛ بیایید انقلابی بودن و باقی ماندن بر آرمان‌های انقلاب را در روستاها ببینید/ اظهارات هاشمی رفسنجانی علیه روستائیان بسیار دردناک است

برخی از اهالی روستاهای مسیر شلمچه از هاشمی رفسنجانی برای اثبات انقلابی بودن دعوت کردند تا ضمن بازدید از محرومیت این روستاها اوج دلدادگی به ولایت فقیه را از نزدیک ببیند.

خبرگزاری فارس: آقای هاشمی؛ بیایید انقلابی بودن و باقی ماندن بر آرمان‌های انقلاب را در روستاها ببینید/ اظهارات هاشمی رفسنجانی علیه روستائیان بسیار دردناک است                

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، به دنبال توهین و تحقیر روستائیان توسط هاشمی رفسنجانی در گفت‌و‌گو با نشریه طلوع، برخی از اهالی چند روستای محروم در مسیر شلمچه ضمن انتقاد از این حرکت خواستار بازدید هاشمی رفسنجانی از این روستاها و ظلمی که در دوران بازسازی توسط دولت سازندگی به آنها شده شدند.

علی براجعه یکی از روستائیان مسیر شلمچه در این زمینه گفت: مردم خرمشهر به ویژه روستاهای مسیر شلمچه بیشترین ضربه را در دوران سازندگی و بازسازی خوردند.

وی ادامه داد: در دوران بازسازی که هاشمی رفسنجانی خود رئیس جمهور کشور بود هیچ توجهی به زیرساخت‌ها و رفع محرومیت‌ها نشد به طوری که اکثر مردم از داشتن امکانات رفاهی، جاده سالم، فاضلاب و ... محروم بودند.

این روستایی ساکن در مسیر شلمچه با نشان دادن منزل نه چندان مناسب خود گفت: افتخار ما روستائیان خرمشهری ولایت‌مداری است، ما با وجود زندگی در لب مرز اما هیچ‌گاه در طول تاریخ به کشور و انقلاب خیانت نکردیم و در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی حضور داشته‌ایم.

امیر شیخانی نیز در این باره گفت: افتخار امام راحل در پیروزی انقلاب اسلامی به نقش آفرینی و توجه جدی به کوخ‌نشینان است اما متاسفانه برخی افراد با وجود داشتن سابقه در انقلاب در حال فراموش کردن و منحرف کردن آرمان‌های اصیل امام راحل و انقلاب هستند.

وی ادامه داد: من به عنوان یک روستایی از آقای هاشمی رفسنجانی می‌خواهم بیاید و اوج انقلابی بودن را در روستاها ببیند.

عبدالحسین زباری نیز در این باره می‌گوید: اکثر مردم روستای جدیده در مسیر شلمچه بسیجی هستند و در دوران ابتدایی جنگ تحمیلی در مقابل دشمن متجاوز ایستادگی دادند به طوری که ما خانواده‌ای داریم که 11 شهید را در روز اول جنگ تقدیم انقلاب کرده است.

وی ادامه داد: در دوران ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی توطئه‌های زیادی در مناطق مرزی همچون خرمشهر توسط دشمنان شد تا جنگ فرقه‌ای و قومیتی راه بیاندازند اما مردم مرزنشین به ویژه روستائیان غیور هیچ‌گاه زیر بار توطئه‌های دشمنان نرفتند و بر تبعیت از فرامین امام راحل تاکید کردند.

مزرعاوی یکی دیگر از فعالان اجتماعی روستاهای مسیر شلمچه اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی علیه روستائیان را بسیار دردناک توصیف کرد و گفت: تعجب‌آور است فردی که خود از روستا در دفاع از امام راحل و انقلاب بپا خواست چطور اینگونه به آرمان‌های امام راحل پشت کرده و به تحریف شخصی تاریخ انقلاب می‌پردازد.

وی گفت: سخنان اخیر هاشمی رفسنجانی هیچ تاثیری بر روحیه مردم ولایت‌مدار و روستائیان شهیدپرور نخواهد گذاشت و به ایشان مجددا اعلام می‌کنیم ما پای آرمان‌های انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری تا پای جان خواهیم ایستاد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد