سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

هویت 6 شهید غواص خوزستانی اعلام شد
اجتماعی  14:48:32 1394/05/14
945-7514-5 کد خبر

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان از احراز هویت 6 شهید غواص استان خبر داد.

عبدالرضا فرجیان در گفت​وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: پیش از این اعلام شده بود که 7 شهید غواص خوزستانی شناسایی شده‌اند ولی در آخرین اطلاع از ستاد مرکز، نام 6 شهید غواص خوزستانی شناسایی شده از میان شهدای غواص اعلام شده است.

وی افزود: شهدا یوسف عقیلی​زاده فرزند ناصر از رامشیر و عبدالامیر رمی فرزند سالم از دزفول و همچنین شهدا منوچهر تنگسیری فرزند ابوالقاسم، عیسی جابری فرزند احمد، علی نبوی فرزند مرتضی و حسین‌علی بایمانی‌نژاد فرزند قربان‌علی از شهرستان اهواز، شهدای غواص خوزستانی هستند که تعیین هویت شده‌اند.

فرجیان با بیان این که شهدای غواص در عملیات کربلای 4 به شهادت رسیده‌اند، ادامه داد: امروز (چهارشنبه) با حضور مسئولان استانی و امام جمعه موقت اهواز، خبر شناسایی این شهدای گرانقدر را به اطلاع خانواده​های چشم انتظار ایشان رساندیم. شهید حسین‌علی بایمانی​نژاد، سومین شهید خانواده بایمانی​نژاد است، این خانواده دو شهید دیگر نیز تقدیم این مرز و بوم کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: پیش از این اعلام شده بود که 38 شهید در خوزستان تشییع می​شوند که بر اساس آخرین تغییراتی که از معراج شهدای کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح دریافت شد، 37 شهید تشییع خواهد شد که 6 شهید با نام و از شهدای غواص هستند. 31 شهید دیگر که در این مرحله تشییع و خاکسپاری می‌شوند، شهید گمنام هستند.

فرجیان عنوان کرد: شهدای دارای نام و هویت مشخص در گلزار شهدا به خاک سپرده می​شوند و شهدای گمنام نیز بر اساس مصوبات کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، در شهرهای مختلف در مکان​های تعیین شده، خاکسپاری می​شوند.

به گزارش ایسنا؛ 6 شهید غواص خوزستانی به همراه 31 شهید گمنام هشت سال دفاغ مقدس سه​شنبه 20 مردادماه مصادف با روز شهادت امام صادق(ع)، در خوزستان تشییع می​شوند. پیش از این اعلام شده بود 7 شهید غواص خوزستانی شناسایی شده‌اند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد