سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک انتصاب نفتی

از سوی مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت صورت گرفت
انتصاب نماینده طرح موزه‌های صنعت نفت در ایجاد مجموعه موزه مسجدسلیمان

در حکمی از سوی مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت، رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به عنوان نماینده طرح موزه‌های صنعت نفت در ایجاد مجموعه موزه مسجدسلیمان منصوب شد.

خبرگزاری فارس: انتصاب نماینده طرح موزه‌های صنعت نفت در ایجاد مجموعه موزه مسجدسلیمان                

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، در حکمی از سوی مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت، فرهاد فروتن رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به عنوان نماینده طرح موزه‌های صنعت نفت در ایجاد مجموعه موزه مسجدسلیمان منصوب شد.

در حکم اکبر نعمت‌اللهی آمده است:

«نظر به تجارب و سوابق ارزشمند جنابعالی در حوزه‌های مختلف اجرایی، ارتباطات و امور فرهنگی، و با عنایت به ابلاغ مقام عالی وزارت نفت مبنی بر حفظ و احیای آثار و اسناد مربوط به تاریخ صنعت نفت به عنوان بخشی از تاریخ اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی وزارت نفت و جمهوری اسلامی ایران به موجب این حکم به عنوان نماینده طرح موزه‌های صنعت نفت در ایجاد مجموعه موزه مسجدسلیمان منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و حمایت مدیرعامل و بهره گیری از تمام ظرفیت‌های علمی، تجربی و فرهنگی موجود شرکت‌های تابعه و منطقه، در انجام امور محوله و راه اندازی موزه‌های مسجدسلیمان موفق و پیروز باشید.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد