سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک انتصاب ورزشی

پایان ریاست 14 ساله «جابر قاطع» در بسکتبال خوزستان
«شهرام پرنیاک» رئیس هیئت بسکتبال خوزستان شد

«شهرام پرنیاک» برای مدت چهار سال ریاست هیئت بسکتبال خوزستان را عهده‌دار شد.

خبرگزاری فارس: «شهرام پرنیاک» رئیس هیئت بسکتبال خوزستان شد                

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مجمع انتخابات هیئت بسکتبال استان خوزستان ظهر امروز برگزار و رئیس جدید این هیئت انتخاب شد.

در این انتخابات که با حضور علی توفیق دبیر فدراسیون بسکتبال، حمید گرامیان رئیس کمیته امور استان‌ها و منصور انبه و 17 نفر از اعضای مجمع برگزار شد، «شهرام پرنیاک» از داوران پرسابقه بسکتبال استان و کشور، با 14 رأی از مجموع 17 رأی به عنوان رئیس جدید هیئت بسکتبال خوزستان انتخاب شد.

در این انتخابات که به دلیل به پایان رسیدن دوره چهار ساله ریاست جابر قاطع، رئیس پیشین هیئت بسکتبال استان خوزستان برگزار شد، شهرام پرنیاک، ناصر پژوهان​‌نیا، حمید زرنگار اهوازی، بهزاد کیا، محمدسعید کعبی، حیدر ماموسیان و محمد منجزی​پور کاندیدای احراز پست ریاست هیئت بسکتبال خوزستان بودند که پژوهان​‌نیا و کیا، به سود کعبی دیگر کاندیدای این مجمع کنار رفتند.

ماموسیان نیز به سود سایر کاندیداها کنار کشید و عدم حضور زرنگار نیز به منزله انصراف وی تلقی شد و در نهایت شهرام پرنیاک با کسب 14 رأی از مجموع 17 رای مأخوذه به مدت چهار سال به سمت ریاست هیئت بسکتبال استان خوزستان انتخاب شد و به این ترتیب ریاست 14 ساله جابر قاطع در این هیئت به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس، در حکمی از سوی فدراسیون بسکتبال نیز جابر قاطع به عنوان مشاور عالی این فدراسیون منصوب و معرفی شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد