سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

تهدید نفت خطاب به شرکت برق اهواز

کارون پرس: نفت و برق به جان هم افتادند.
  

سرویس شهری؛ به دنبال تهدید و اقدام شرکت برق اهواز برای قطع برق ادارات و تاسیسات ضروری شرکت های نفتی در اهواز، مسئولین مرطبت با این امر در شرکت مناطق نفت خیز جنوب تهدید کردند که در صورت ادامه این جسارت ها و توضیح این نکته که اهواز و خوزستان گرم ترین سال خود را در نیم قرن اخیر طی می کند، تهدید کردند که نفت و گاز و گازوئیل و مازوت ارسالی از سوی شرکت نفت به نیروگاه های تولید برق را قطع می کنند.

یک مقام مسئول در شرکت مناطق نفت خیز جنوب، به کارون پرس، گفت: برای بدهی 160 میلیون تومان شرکت نفت به شرکت برق اهواز این روزها به صورت مرتب تهدید به قطع برق می شویم.

این مقام افزود: اما مدیران و دوستان، این اطلاع را دارند که میلیاردها تومان نیروگاه های تولید برق از بابت مواد عرضه شده از سوی شرکت نفت به ایشان، هنوز پرداخت نشده و لذا در صورت هرگونه قطع برق از سوی شرکت برق اهواز، نسبت به اماکن و تاسیسات شرکت مناطق نفت خیر جنوب، با قطع سهمیه مواد نفتی مواجه خواهد شد.

لازم به ذکر است، شرکت برق اهواز اخیرا با قطع تعدادی اماکن و تاسیسات شرکت مناطق نفت خیر جنوب و شهرداری باعث اعتراض شهروندان به این لج بازی های اداری شده بود که خواستار نظارت بیشتر نهادهای نظارتی به ویژه سازمان بازرسی و استانداری برای قطع اینگونه تهدید ها و لج بازی های اداری شده بودند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد