سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک حادثه در آبادان

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری آبادان:
کارگر آبادانی در حال تخریب ساختمان مخروبه بود که آوار شد / کارگر فوت شد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان گفت: کارگر آبادانی در حال تخریب یک ساختمان مخروبه بود که بخشی از یک دیوار این ساختمان بر سر کارگر آوار می‌شود.

خبرگزاری فارس: کارگر آبادانی در حال تخریب ساختمان مخروبه بود که آوار شد / کارگر فوت شد                

مجید فرهانی پور عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: کارگر مذکور در حال تخریب ساختمان در ارتفاع بود که به دلیل خالی کردن اطراف یکی از دیوارها آنهم از پایین، ستونی بتنی با ابعاد 50 در 70 (دولبه) بر روی کارگر فرود آمده و او در میان آوار گیر می‌کند.

وی در ادامه افزود: پس از اعلام وقوع این حادثه در ساعت 18 عصر امروز نیروهای آتش نشانی در محل حاضر شده و با کمک نیروهای آتش نشانی پالایشگاه و بهره گیری از یک دستگاه جرثقیل (20 تنی) متعلق به پالایشگاه اقدام به خاکبرداری برای خروج کارگر از زیر آوار کردیم.

وی با بیان اینکه مدت زمان انجام عملیات از هنگام حضور در محل، خاکبرداری،خروج کارگر و انتقال آن به بیمارستان حدود یک ساعت و 10 دقیقه به طول انجامید، زمان پایان عملیات را 19 و 10 دقیقه اعلام کرد و گفت: از آنجایی که کارگر در زیر آوار در ارتفاع گیر افتاده بود، کارکنان  آتش نشانی در همان جا با فیکس کردن این کارگر بر روی برانکارد او را به پایین ساختمان منتقل کردند.

وی یادآور شد: کارگر حادثه دیده توسط ماموران اورژانس تحت معاینه اولیه قرار گرفت که دارای علائم حیاتی بود که سریعا نیز به بیمارستان نفت انتقال یافت.

وی گفت: متاسفانه کارگر مذکور به دلیل شدت خونریزی داخلی، در حین رسیدگی‌های اولیه فوت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، ساختمان مذکور در کوچه دقیقی فرعی اول، پشت ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان و در محدوده منطقه یک شهرداری واقع شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد