سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک انتصاب نفتی

انتصاب رئیس جدید امور حقوقی شرکت نفت و گاز کارون

کارون پرس: در حکمی از سوی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون، غلامعباس شهریاری به عنوان «رئیس جدید امور حقوقی و قراردادهای» این شرکت منصوب شد.
  

به گزارش کارون پرس، مهندس دهان زاده در مراسم معارفه رئیس جدید امور حقوقی و قراردادهای این شرکت از تغییرات سازمانی به عنوان، نیروی محرکه ای برای ایجاد پویایی و نشاط در سازمان یاد کرد و افزود: هدف از این تغییرات ایجاد اثربخشی و تلاش جهت رسیدن به اهداف سازمان است.

مدیر عامل شرکت نفت و گاز کارون ، قانون محوری، برنامه محوری، نگاه فرآیندی، شایسته سالاری، پرهیز از نگاه های سیاسی و ایجاد نشاط و شادابی در سازمان را رویکردهای شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در 4 سال گذشته عنوان کرد. در حکم مهندس دهان زاده خطاب به غلامعباس شهریاری آمده است: با عنایت به توانمندی، تعهد و تجربیات ارزشمند جناب عالی از تاریخ صدور این حکم به عنوان « رئیس امور حقوقی و قراردادهای شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون» منصوب می شوید.

طبق این حکم،مورد مشاوره قرار گرفتن در ارتباط با کلیه مسائل حقوقی، مالیاتی، گمرکی، کارگری، استخدامی، اظهار نظر حقوقی نسبت به قراردادها و تطبیق آنها از نظر قوانین موضوعه، شرکت در کلیه دادگاه ها در کلیه مراحل وطرح دعاوی و حقوقی از طرف شرکت و پاسخ و دفاع از دعاوی، نظارت بر تحصیل اراضی، همکاری و راهنمایی های لازم حقوقی و قراردادی به مدیران و روسا، پیگیری سایر امور مرتبط و .. از وظایف رئیس امورحقوقی و قراردادهای شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون همچنین از زحمات و تلاش های رضا دریساوی بهمنشیر در مدت تصدی مسئولیت فوق تشکر و برای ایشان در مسئولیت آتی آرزوی موفقیت کرد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد