سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

گزارش دو حادثه مرگبار

تیراندازی در مجلس ختم، جان جوان آبادانی را گرفت

آبادان-ایرنا-رسم غلط تیر اندازی در مجلس ختم، جان یک شهروند آبادانی را گرفت.

به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی شهرستان آبادان شنبه به رسانه های محلی گفت:در مراسم ختم در منطقه طیب این شهر، بر اساس رسم سنتی عشیره ای برخی آشنایان متوفی اقدام به تیراندازی یادبود کردند که در این حادثه جوان 34 ساله ای بر اثر اصابت گلوله کشته شد.
سرهنگ حسین کهیایی افزود: در تحقیق مأموران کلانتری 13 آبادان مشخص شد هنگام تیراندازی گلوله به جوان مقتول اصابت کرده و باعث مرگ او شده است.
به گزارش ایرنا، رسم نادرست تیراندازی در محافل عروسی و عزا در برخی شهرهای خوزستان و استان های همجوار، در برخی موارد، این آیین ها را به مصیبتی برای شرکت کنندگان در مراسم تبدیل کرده است.تیراندازی در مجالس عروسی و عزا، فرهنگ غلطی در استان خوزستان و دیگر استان های همجوار است که به درد فرهنگی تبدیل شده، شاخ و برگ دوانده و معضلات دیگری نظیر ازدواج های ناخواسته دختران را به سبب خون بها نیز سبب شده است.

تصادف در جاده شوشتر یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت

دزفول - ایرنا - برخورد یکدستگاه وانت بار و سواری رانا در جاده شوشتر به گتوند یک کشته و یک زخمی بر جای گذاشت.

به گزارش ایرنا از شاهدان حادثه در این تصادف که ساعت11:30 دقیقه روز شنبه در سه راهی شوشتر به گتوند و در فاصله 500 متری شهر جنت مکان اتفاق افتاد خودرو وانت بار که از سمت شوشتر به گتوند در حرکت بود به دلیل ناتوانی در کنترل خودرو از جاده خارج شد.
خودرو مذکور پس از ورود دوباره به جاده با انحراف به سمت مقابل به شدت با یک دستگاه خودروی رانا که از روبرو در حال حرکت بود برخورد کرد.در این حادثه راننده وانت بار در دم جان باخت و راننده سواری رانا که مصدوم شده بود توسط اورژانس 115 گتوند جهت مداوا به بیمارستان دزفول منتقل شد.
علت این حادثه از سوی پلیس راهور در دست بررسی است.جاده دزفول به شوشتر از جاده های حادثه خیز در شمال استان خوزستان می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد